04.12.2019/16:08

FoodRentgen reaguje na stanowisko producenta kaszy wycofanej z Lidla

O planach wydania raportu i fakcie przekroczenia NDP dla glifosatu informowaliśmy firmę Janex mailowo już w dniu 26 września 2019 r. Firma odniosła się do wyników badań w dniu 28 listopada b.r., dopiero w reakcji na upublicznienie raportu – FoodRentgen i Fundacja Konsumentów odpowiadają firmie Janex, dostawcy kaszy gryczanej, którą sieć Lidl wycofała po wykryciu w niej szkodliwej substancji.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Już nie grycok 10.12.2019

    Jest oburzające, że firma, która wprowadziła na rynek produkt - delikatnie mówiąc - niezgodny z normami powszechnie obowiązującymi JESZCZE BEZCZELNIE twierdzi, że nic się nie stało, że to działanie konkurencji, że trzeba zjeść ponad 40 kg tej zatrutej glifosatem kaszy by coś poczuć w gruczołach... Itd. itp. A jedynym sensownym wyjściem byłyby przeprosiny: tak, macie rację, przepraszamy. Nie będziemy was więcej karmić trefną kaszą. I ŻE BĘDZIEMY BADAĆ NASZE PRODUKTY NA KAŻDYM ETAPIE PRODUKCJI. Przebaczcie nam naszą wpadkę. Koniec. Kropka. Nigdy więcej nie kupię produktu tej firmy.

  • FRYC 05.12.2019

    jedna z nielicznych 100% sensownych wypowiedzi na tym portalu.

  • DR 05.12.2019

    Brawo! Tak działać. Zdrowie ludzi jest najważniejsze.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.