02.09.2013/12:42

FORUM BRANŻY KOSMETYCZNO-CHEMICZNEJ

28 PAŹDZIERNIKA 2013 – HOTEL COURTYARD MARRIOTT, WARSZAWA

Polski rynek kosmetyczny należy do najdynamiczniej rozwijających się w Europie, a jego wartość to około 3,4 mln euro. Zarówno, jeśli chodzi o poziom konsumpcji wewnętrznej, jak i pod względem eksportu, zajmujemy 6. miejsce w Unii Europejskiej. Możemy poszczycić się ponad stuletnią tradycją w produkcji kosmetyków. Dziś działa w tej branży blisko 400 firm, a polskie marki na rynku wewnętrznym mają ponad 50-proc. udział w kosmetyce pielęgnacyjnej, co jest ewenementem w skali światowej. Dynamicznie rośnie też eksport – 25 proc. rok do roku. Kosmetyki „made in Poland” trafiają na wszystkie kontynenty.
Trendom rynkowym, w kontekście produkcji, sprzedaży, jak i zachowań konsumentów, poświęcone będzie FORUM BRANŻY KOSMETYCZNO-CHEMICZNEJ. Wśród prelegentów znajdą się eksperci w swoich dziedzinach – reprezentujący firmy badawcze, konsultingowe, domy mediowe, kancelarie prawne, firmy factoringowe i zajmujące się outsorcingiem sprzedaży oraz wiodące organizacje branżowe.
Podczas Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej dane sprzedażowe dotyczące rynku marek własnych w koszyku chemiczno-kosmetycznym przedstawi Tomasz Krysiak, a najnowsze trendy omówią Anna Szymańska i Krzysztofa Zaborowska z instytutu badawczego Nielsen. O najpopularniejszych formach środków czystości i typach ich użytkowników mówić będą Monika Hassllinger-Pawlak i Anna Przeczka z GfK Polonia. Na pytania, kto powinien bać się dyskontów i jaki wpływ ich rozwój ma na branżę kosmetyczno-chemiczną odpowie Maciej Bartmiński, prezes firmy Market Side. „Opłaty półkowe – negocjowanie i odzyskiwanie w praktyce” (Dustin Du Cane, Chałas & Wspólnicy), „Zakazane i dozwolone ograniczenia w sprzedaży przez Internet” (dr Antoni Bolecki, Wardyński i Wspólnicy) – to szkoleniowe prelekcje cenne zarówno z perspektywy przedstawicieli handlu, jak i przemysłu. Konferencja dostarczy także unikalnej wiedzy z zakresu reklamy i marketingu, bezcennej w dobie nasilającej się konkurencji oraz rozwoju nowych mediów. „W jakie media warto inwestować? Zjawisko medialnego szumu a efektywność kampanii reklamowych w kategoriach kosmetyczno-chemicznych” (Agnieszka Szysz, Zenithoptimedia), „Budowanie więzi między konsumentem a firmą oraz generowanie sprzedaży dzięki social media” (Michał Wiśniewski, Socializer) – to tylko niektóre z prelekcji w tym bloku tematycznym.

Zapraszamy do udziału w Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej oraz korzystania z atrakcyjnych pakietów promocyjnych dla Partnerów Forum!
Kontakt:
Małgorzata Wojtaś,
kierownik ds. eventów i konferencji,
tel. 519 042 665,
malgorzata.wojtas@wiadomoscihandlowe.com.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.