25.05.2022 / 13:50
StoryEditor

Fozzy Goup, Silpo na Retail Trends 2022: handel spożywczy na Ukrainie szybko odpowiedział na nowe potrzeby konsumentów

Supermarket Silpo (Silpo/fb)
Wszyscy zrozumieli, jak ważne jest to, aby na sklepowych półkach były produkty. Społeczeństwo aktywnie włączyło się w pomoc lokalnym sklepom znajdującym się w pobliżu ich miejsc zamieszkania. Kiedy brakowało rąk do pracy w sklepach czy kierowców ciężarówek, do pracy zgłaszali się ludzie prosto z ulicy – o handlu w czasie wojny opowiedziały przedstawicielki jednej z największych ukraińskich sieci sklepów. 

– Na początku działań wojennych mieliśmy problem związany z brakiem kierowców. Nie było komu dostarczać produkty z magazynów do sklepów. Wszystkie spółki transportowe miały kłop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 14:24
StoryEditor
Żabka na maksa w systemie kaucyjnym. Sieć przyjmuje wszystkie opakowania, te bez znaku kaucji także, i sypie żappsami
Do systemu kaucyjnego przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka nie ma prawnego obowiązku prowadzić zbiórki opakowań objętych systemem kaucyjnym, a jednak to robi. Co więcej, sklepy Żabka przyjmują od klientów butelki i puszki bez względu na to, czy jest na nich znaczek kaucji, czy też nie. Sieć postanowiła też okresowo podwoić liczbę punktów przyznawanych klientom w aplikacji Żabka za zwrot plastikowych butelek oraz puszek.

Do systemu kaucyjnego, który oficjalnie działa w Polsce od 1 października 2025 r., przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka, a więc prawie wszystkie, mimo że zdecydowana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 23:19
StoryEditor
Sieć Dino inwestuje jak nigdy dotąd. Rekordowe 1,5 mld zł poszło nie tylko na sklepy
Supermarket sieci Dino na Lubelszczyźnie (fot. Materiały Własne)

Sieć Dino Polska podsumowała działalność w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku. W tym okresie przychody ze sprzedaży grupy wyniosły 24,7 mld zł, co oznacza wzrost o 14,9% w porównaniu z analogicznym okresem 2024 roku. Wyniki grupy napędzały rekordowe inwestycje.

Na koniec września 2025 r. sieć posiadała 2933 sklepy, czyli o 361 więcej niż rok wcześniej. To pokazuje bardzo mocne przyspieszenie w inwestycjach sieci supermarketów z Krotos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. listopad 2025 00:18