26.04.2020/10:01

Frac uruchamia e-sklep z żywnością w Warszawie, Rzeszowie i innych miastach

Sieć spożywcza Frac dołączyła do grona detalistów, którzy w czasach koronakryzysu zdecydowali się na szybkie wdrożenie sklepu internetowego, by zwiększyć obroty i bezpieczeństwo zakupów. E-sklepy sieci ruszyły w Warszawie, Rzeszowie, Krośnie, Sanoku i Jarosławiu i dostępne są pod adresem www.frac.pl

W ramach nowej usługi klienci sieci Frac mogą zarówno składać zamówienia online i następnie odebrać zakupy osobiście w stacjonarnym sklepie (model click&collect), jak i zdecydować się na dostawę produktów bezpośrednio do domu przez pracownika sieci.

Zamówienia złożone przez godziną 17.00 realizowane są jeszcze tego samego dnia, a zamówienia z późniejszych godzin - następnego dnia, w którym stacjonarny sklep będzie otwarty.

W ofercie e-sklepu sieci Frac dostępne są artykuły sypkie, mięso, nabiał, artykuły spożywcze dla dzieci, chemia i kosmetyki, ciasta i desery, garmażerka, kawy i herbaty, artykuły dla zwierząt oraz konserwy.

Za transport zakupów do domu klient płaci oddzielnie. W zależności od miasta, dodatkowa opłata wynosi od 15 zł do nawet ponad 30 zł, w zależności od tego, jak daleko od sklepu stacjonarnego przetransportować trzeba zakupy.

W przypadku dostawy w promieniu 3 km od sklepu, dodatkowa opłata to 20 zł. Potem wzrasta ona do 25 zł (dostawa w promieniu 3-5 km), 30 zł (dostawa w promieniu 5-10 km) lub więcej (4 zł za każdy kolejny kilometr).

Frac zapewnia, że osoby rozwożące zakupy są wyposażone w maseczki, rękawiczki, płyny dezynfekujące oraz folię ochronną w samochodzie. Sieć wskazuje, że obowiązkiem dostawcy jadącego z zakupami do domu klienta jest nie tylko założenie rękawiczek i maseczki lub przyłbicy, ale także wyczyszczenie terminalu płatniczego środkiem dezynfekującym.

Frac to rzeszowska sieć 23 sklepów, istniejąca na rynku od 1994 r. Aktualnie operator działa w woj. podkarpackim i mazowieckim, prowadząc sprzedaż w sklepach własnych o średniej powierzchni sprzedaży rzędu ok. 500 mkw., oferujących ok. 5,5 tys. indeksów produktowych.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Eric 26.04.2020

    Bardzo dobra wiadomość. Choć zakupy w sklepie to sama przyjemność. Od wejścia, czysto, duża przestrzeń. Towar zawsze ułożony zachęcająco do kupna, do samego wieczora. Warzywa zawsze cudnie ułożone.. Super. Nie jak w innych sklepach. Co środa, świeże ryby, surowe i wędzone też zawsze pieknie ułożone. Duży wybór mięsa z własnego rozbioru jak i wędlin w tym również spory wybór serów. Personel zawsze pomocny i uśmiechnięty. Szczególnie Pani z tatuażem na ręce z działu mięsnego przesympatyczna, zawsze dobrze doradzi. Jestem Waszym klientem od początku.

  • Mia 26.04.2020

    Miałam okazję parę razy zrobić zakupy online w Rzeszowie i konkurencja może się schować. Strona przejrzysta, wysoka jakość produktów, wszystko świeże, szybki czas realizacji, w przypadku braku produktu sklep kontaktuje się telefonicznie czy zastąpić produkt innym, profesjonalnie spakowane zakupy. FRAC to przyklad tego jak sklep powinien wyglądać. POLECAM

  • Alise 26.04.2020

    Dziwne, ze tam ktos jeszcze pracuje i kupuje. Klienci chyba powinni wiedziec, ze sklep za nic ma pracownikow, placi grosze, kierownicy sa chamscy i panuje totalna degrengolada i mobbing.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.