17.10.2019/14:44

Franczyza, mniejszy format sklepów i lady mięsne. Biedronka rusza po nowych klientów

W czwartek sieć Biedronka po raz pierwszy wystawiła swoją ofertę na Targach Franczyzy w Warszawie. W ciągu roku zamierza otworzyć 100 sklepów franczyzowych w mniejszym formacie, zdobyć klientów w mniejszych miejscowościach i wprowadzić lady mięsne do funkcjonujących już sklepów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Bakbar 18.10.2019

    Dyskont z ladą? No może ale asortyment już dasno nie przystaje do dyskontu. Jeszcze jakieś wątpliwości, że to już nie jest dyskont? Tylko warunki zakupu pozostały dyskontu, a dostawcy dalej zarzynają się o te kontrakty przy okazji zarzynając wszystkich odbiorców w tym samym kanale sprzedaży. Uzasadnieniem bezsilności w negocjacjach jest ciągle "bo to dyskont". Od niekotrzy kiedyś kiedyś zamienili dwa jajka na premie z pustej sprzedaży i tak im już zostało i tylko firmy zmieniają jak się wyda, że pogubili wartość.

  • KK&d 17.10.2019

    Co trzeba mieć w głowie żeby oddać JMD aso z lady? Chyba jeden cel: podciąć sobie gałąź na której się siedzi i wyciąć wszystkie sklepy specjalistyczne. Na rynku na którym jest nadstan surowca miałoby to uzasadnienie ekonomiczne. Na rynku którym jest niedobór surowca jest to kosztów samoboj. No cóż... Znając życie ustawi się kolejka qrew... Podobnie było z Hebe... 1 drogerii jeszcze nie otworzyli a top marki typu Garnier w kolejce stały a ich szefowie z gaciami pomiędzy kostkami i wazyliną w dłoni pukali do JMD... Dajcie dajcie tylko później nie płaczcie, że wam rynek psują i EBITDA leci....a... Zapomniałem przecież macie starą recepture... Podwyżka i rozwarstwienie cenowe rynku... Skąd my to znamy Panowie skoczkowie co to tylko rynek popsuć potrafią.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.