25.04.2020/09:02

Frisco otwiera tysiące nowych okien dostaw. Wprowadza też opcję trzech rezerwacji jednocześnie

Internetowy supermarket Frisco.pl otworzył w piątek "tysiące" okien dostaw na ten weekend oraz na majówkę - poinformował Tomasz Michalski, członek zarządu firmy.

Dla klientów Frisco.pl to świetna wiadomość, zważywszy na fakt, że podstawowe sloty dostaw są już na platformie zarezerwowane aż do czerwca. Sklep internetowy co prawda każdego dnia o godzinach 9 i 19 stara się otwierać po kilkaset okien na następny dzień, jednak rezerwowane są one w tak szybkim tempie, że wielu klientów ma trudności z załapaniem się na nie.

- Od dwóch miesięcy robimy co w naszej mocy, by zwiększać pulę dostępnych terminów, a tym samym umożliwić dziesiątkom tysięcy rodzin bezpieczne pozostanie w domu. Dziękujemy za wszystkie słowa wsparcia i państwa wyrozumiałość - zaznacza Frisco w komunikacie wysyłanym do klientów.

Frisco na bieżąco reaguje na koronakryzys i zwiększone z jego powodu zapotrzebowanie na sprzedaż w modelu w-grocery w Warszawie (e-sklep należący do Grupy Eurocash dopiero planuje wejście do kolejnych miast). Jedną z ostatnich nowości jest wprowadzenie dla najbardziej lojalnych klientów VIP (status tzw. "klienta owocującego" w programie lojalnościowym) możliwości rezerwowania aż trzech terminów dostaw jednocześnie.

Dedykowana pula terminów VIP udostępniana będzie raz w tygodniu. Frisco będzie wskazywać konkretny dzień i godzinę z wyprzedzeniem, za pomocą notyfikacji w aplikacji mobilnej, dostępnej na systemy Android i iOS. E-operator poinformował również o zawieszeniu wygasania punktów w programie lojalnościowym. Dzięki temu klienci VIP otrzymują najwyższy status w programie i związane z tym udogodnienia.

Frisco.pl wprowadziło także możliwość podpinania karty płatniczej do konta, dzięki czemu płatność za zakupy online realizowana może być jednym kliknięciem. Platforma oferuje także dostawy bezkontaktowe, chwaląc się modelem "podwójnego zabezpieczenia" (brak kontaktu przy pakowaniu produktów w nowoczesnym, uruchomionym w 2019 r. magazynie Frisco w podwarszawskim Klaudynie, oraz brak kontaktu przy dostawie zakupów do domu).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.