15.10.2016/12:53

Frisco.pl chce więcej sprzedawać klientom biznesowym

Obecnie produkty spożywcze, artykuły biurowe i higieniczne zamawia w sklepie internetowym Frisco.pl ok. 5000 klientów biznesowych. Frisco.pl chce rozwijać sprzedaż do biur. W przypadku Warszawy, potężnego centrum biznesowego, to świetny pomysł na szybki rozwój dystrybucji.

Co ciekawe, Frisco.pl specjalnie poszerzyło swój asortyment, żeby oferta była bardziej atrakcyjna dla klientów biznesowych. Oprócz świeżych owoców i pieczywa, napojów, soków i artykułów spożywczych (m.in. słodyczy, kaw, herbat, przekąsek), produktów higienicznych i środków utrzymania czystości, firma oferuje artykuły biurowe, m.in. segregatory, koszulki na dokumenty, papier do kserokopiarek, itd. Ciekawym elementem oferty dla biur są dania gotowe (pierogi, sushi, zupy, drugie dania) i sałatki, czyli produkty idealne na lunch w biurze.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.