01.08.2016/14:11

Frisco.pl najwyżej w Rankingu internetowych sklepów spożywczych

Pierwsze miejsce w rankingu internetowych sklepów spożywczych, przygotowanym przez portal TotalMoney.pl, zajęło Frisco.pl. Na podium znalazły się także Alma oraz Auchan.

W badaniu portalu TotalMoney.pl uwzględniono sześciu największych graczy na rynku: Almę (alma24.pl), Auchan (auchandirect.pl), E.Leclerc (leclerc24.pl), Frisco.pl (Frisco.pl), Piotra i Pawła (e-piotripawel.pl) oraz Tesco (ezakupy.tesco.pl), w których zakupiono 35 najbardziej popularnych artykułów spożywczych. W koszyku znalazły się m.in.: pieczywo, cukier, jabłka, pomidory, ser, mleko i lody.

Punkty przyznawano za trzy kategorie: cenę, wygodę dostawy oraz elastyczność płatności, które następnie zsumowano. Frisco.pl otrzymało 23 punkty, Alma – 15, Auchan – 14, Piotr i Paweł – 12, Tesco – 12, E.Leclerc – 8.

Między badanymi sklepami online powstały istotne różnice w cenie przy zamówieniu identycznego koszyka z 35 produktami. W tej kategorii Frisco.pl zdobyło najwyższą notę. Drugie miejsce zajęło Tesco, a różnica w cenie za zakupy między nimi wyniosła ponad 23 zł. Najwyższy rachunek był w e-sklepie Piotr i Paweł.

Jeśli idzie o dostawę, w badaniu zwrócono uwagę na wiele czynników wpływających na poprawę komfortu podczas odbioru zamówienia. Na ich podstawie pierwsze miejsce zajął Piotr i Paweł zdobywając maksymalną liczbę punktów.

W ostatniej kategorii oceniano elastyczność płatności za zakupy. Zwyciężyło Frisco.pl, które umożliwia największą różnorodność zapłaty w porównaniu do pozostałych badanych sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.