03.06.2020/15:24

Frisco.pl odbiera klientów dyskontom i hipermarketom. Lidl i Carrefour na celowniku

Celem strategicznym Frisco.pl jest obecnie rekrutacja i podniesienie penetracji kategorii, która w Polsce jest wciąż dość niska. Zakupy spożywcze w internecie robi zaledwie 10 proc. gospodarstw domowych. Dlatego główną konkurencją są dla Frisco.pl sieci stacjonarne, w tym przede wszystkim hipermarkety i dyskonty, takie jak: Carrefour, Tesco, czy Lidl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Nickt 03.08.2022

    Pierwsze lepsze co sprawdziłem: łopatka wieprzowa 19zł/kg, a krojona w kostkę (czyli okrawki) 30zł/kg. Mielone z łopatki też 30zł/kg. Jakikolwiek chleb, zwykły, pszenny, krojony lub nie, 11zł/kg. Twaróg półtłusty w kostce 20zł/kg. No, rzeczywiście tłumy się rozpędzają kupować. Chyba kompletnych głupków odklejonych od rzeczywistości. Przecież to są ceny o 50 do 100% wyższe niż w marketach i dyskontach.

  • Paweł 10.06.2020

    W ciągu dziesięciu dni nasze kreacje kliknęło 6516 warszawiaków, z czego 98 proc. stanowiły osoby, które nie były wcześniej klientami naszego sklepu – podkreślają przedstawiciele Frisco.pl..... LUDZIE, TO JEST 0,56 % całej populacji aglomeracji warszawskiej. To bardziej powód do śmiechu/smutku niż dumy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.