03.06.2020/15:24

Frisco.pl odbiera klientów dyskontom i hipermarketom. Lidl i Carrefour na celowniku

Celem strategicznym Frisco.pl jest obecnie rekrutacja i podniesienie penetracji kategorii, która w Polsce jest wciąż dość niska. Zakupy spożywcze w internecie robi zaledwie 10 proc. gospodarstw domowych. Dlatego główną konkurencją są dla Frisco.pl sieci stacjonarne, w tym przede wszystkim hipermarkety i dyskonty, takie jak: Carrefour, Tesco, czy Lidl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Paweł 10.06.2020

    W ciągu dziesięciu dni nasze kreacje kliknęło 6516 warszawiaków, z czego 98 proc. stanowiły osoby, które nie były wcześniej klientami naszego sklepu – podkreślają przedstawiciele Frisco.pl..... LUDZIE, TO JEST 0,56 % całej populacji aglomeracji warszawskiej. To bardziej powód do śmiechu/smutku niż dumy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.