29.07.2020/09:34

Frisco.pl uruchamia nowy program lojalnościowy Frisco Friends

Już 3 sierpnia wystartuje Frisco Friends - nowy program lojalnościowy Frisco.pl. Internetowy sklep z żywnością usprawnia swoje działania mające na celu lojalizację klientów, by zwiększyć sprzedaż i zarazem dostosować program do nowych realiów po lockdownie, który spowodował boom na zakupy online.

Frisco zapowiada, że każdy klient wraz z pierwszymi zakupami będzie otrzymywał książeczkę z pięcioma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 135 zł. Po sześciu zakupach klient automatycznie dołączy do Frisco Friends i od razu będzie mógł korzystać ze wszystkich benefitów programu jako tzw. "Best Friend".

- Robiąc zakupy co najmniej raz w miesiącu, korzystasz ze wszystkich benefitów. Gdy nie ma cię dłużej, część benefitów wygasa, ale bez obaw, odzyskasz je już po jedynych zakupach - wyjaśnia zasady programu Frisco.pl.

Klienci uczestniczący w programie Frisco Friends zyskają m.in. przywileje w dostawie, takie jak rezerwacje zakupów z wyprzedzeniem, bezpłatne dostawy premium nawet tego samego dnia oraz zawsze bezpłatną dostawę przy zakupach na minimum 200 zł.

Program lojalnościowy połączony będzie z rabatami. Na lojalnych klientów Frisco.pl czekają dedykowane promocje, 10-procentowy rabat na wszystkie nowości pojawiające się w e-sklepie, jak również... 10 proc. zniżki na wybrany przez klienta produkt.

Na tym nie koniec. Podczas co dziesiąty zakupów klient otrzyma "wybrany przez siebie, wyjątkowy prezent". Frisco na razie nie zdradza listy potencjalnych podarunków.

Przypomnijmy, że odświeżenie programu lojalnościowego zostało zapowiedziane przez Frisco.pl w połowie czerwca. - Zachowasz wszystkie benefity, ale wraz z Frisco Friends do Twoich drzwi zapuka teraz jeszcze więcej korzyści - tłumaczył wtedy e-sklep.

Dotychczas program lojalnościowy Frisco nosił nazwę Frisco Owocuje i wymagał od klientów wyłącznie robienia regularnych zakupów. Za każde wydane 50 zł powyżej minimalnej kwoty zakupów – 180 zł – klient otrzymywał 15 pkt. Kolejne zdobywane punkty powodowały zmianę „owocowego” statusu – od „ziarenka” przez „kiełkujący”, „kwitnący” aż po „owocujący”. Najbardziej „dojrzały” status uprawniał m.in. do dedykowanych rabatów, dodatkowych promocji, dodatkowych terminów dostaw oraz możliwości rezerwacji okien dostaw z wyprzedzeniem. Kolejną korzyścią było obniżenie wartości minimalnego koszyka zakupowego z darmową dostawą do 200 zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także