10.02.2017/12:51

Frisco.pl zanotowało w 2016 r. prawie 50 proc. wzrost liczby klientów

W 2016 roku niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej zrobił zakupy spożywcze online. Rozwój branży e-grocery przyspiesza także w Polsce. Supermarketów online Frisco.pl w ubiegłym roku zanotował wzrost liczby klientów o blisko połowę. Zaufanie Polaków do sklepów spożywczych online wzrasta dzięki wysokiej jakości usług i produktów oraz rosnącej świadomości dotyczącej cen, które kształtują się na poziomie tradycyjnych hipermarketów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.