10.02.2017 / 12:51
StoryEditor

Frisco.pl zanotowało w 2016 r. prawie 50 proc. wzrost liczby klientów

Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl (materiały prasowe)
W 2016 roku niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej zrobił zakupy spożywcze online. Rozwój branży e-grocery przyspiesza także w Polsce. Supermarketów online Frisco.pl w ubiegłym roku zanotował wzrost liczby klientów o blisko połowę. Zaufanie Polaków do sklepów spożywczych online wzrasta dzięki wysokiej jakości usług i produktów oraz rosnącej świadomości dotyczącej cen, które kształtują się na poziomie tradycyjnych hipermarketów.

Supermarkety online cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów. Rosnący potencjał branży e-grocery jest wyraźnie widoczny u lidera w tej kategorii, Fr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 14:10
StoryEditor
Ciężkie czasy dla małych sklepów. Oto, co zadecydowało o spadkach sprzedaży w październiku
Wiemy, co działo się w październiku w sklepach małego formatu (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

W październiku 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. spadła o 1 proc. - wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR. Z kolei łączna liczba transakcji w sklepach tego formatu zmalała aż o 7 proc.

Tak jak w poprzednich miesiącach, spadki w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej odnotowały główne kategorie napojowe - w październiku klienci sklepów małoformatowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 10:33
StoryEditor
Jest zielone światło na przejęcie Carrefoura! Nowy właściciel wkracza na rynek
Carrefour (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Komisja Europejska zaakceptowała przejęcie Carrefoura we Włoszech przez grupę NewPrinces. To może jednak nie być koniec podobnych informacji w najbliższym czasie.

Komisja stwierdziła, że akwizycja nie wpłynie w znaczący sposób na poziom konkurencji rynkowej. Sam wpływ ma mieć ograniczony wpływ na rynek, na którym oba podmioty działają. Ne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2025 05:26