13.06.2017/16:01

Frugo i Kamil Bednarek miksują w największej kampanii marki

Firma Food Care, producent napojów Frugo, rozpoczęła największą w historii marki kampanię reklamową, pod hasłem „Tak miksuje Frugo”. Twarzą marki został Kamil Bednarek. To kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania Frugo.

Kamil Bednarek, artysta młodego pokolenia, stworzył na potrzeby kampanii utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip.

– Wspólny projekt z Frugo był naprawdę ciekawym wyzwaniem – przyznaje Kamil Bednarek – Muzyka i owoce to co prawda dwa odległe światy, ale postanowiliśmy je połączyć oryginalnym miksem. Frugo to smaki, moja twórczość to dźwięki, a wszystko tutaj przepełnione jest luzem. Jestem przekonany, że to połączenie się nam udało – dodaje artysta.

Muzyk zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach Frugo.

– To co wyróżnia Frugo, to miksy owoców. Kiedy dodamy do tego wokal Kamila Bednarka i dźwięki w klimacie reggae, otrzymamy oryginalny miks owocowo-muzyczny, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare, właściciela marki Frugo – Szeroko zakrojone działania zostały zaplanowane i przygotowane z zachowaniem unikatowego charakteru oraz DNA brandu. Jednocześnie naturalnie wpisują się one w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz – dodała Włodarska-Grodzińska.

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki Frugo, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się w ramach unikalnej aktywacji muzycznej połączyć osobę Kamila Bednarka z marką Frugo – powiedział Piotr Kujda, Business Development Director Universal Music – Stworzyliśmy kontent, który jest świetnie targetowany do konsumentów marki jak i fanów samego Kamila, dzięki czemu jest bardzo mocno wiarygodny – dodaje Kujda.

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który Frugo przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki Frugo. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje Frugo, bilety na koncert oraz słuchawki Sony.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.