18.02.2021/08:41

Centra handlowe testują live-selling. To sposób na ograniczenia w handlu

W zeszłym roku w Galeriach Klif, w Warszawie i w Gdyni, zrealizowano ponad 30 projektów typu „live-selling” – na Facebooku i Instagramie. Jak twierdzi firma Cushman & Wakefield, która za nie odpowiadała, wyniki inicjatywy są obiecujące. W 2021 roku częstotliwość tego typu projektów będzie jeszcze większa.

Galeriom Klif udało się dotrzeć z ofertą modową do ponad miliona unikalnych użytkowników, co przełożyło się na wzrost odwiedzin oraz wzrost konwersji w sklepach, których oferta była promowana.

Z takiej formy promocji, w ramach realizowanego przez zespół zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield Programu Wsparcia Najemców, skorzystały m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton, Marella, Robert Kupisz, Martes Sport, Tous, N.Nagel, Apia, Charme, Marciano Guess, Elisabetta Franchi, Luisa Spagnoli i inne.

Sprzedaż live prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych obu Galerii Klif spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów oraz została doceniona przez najemców. – Pokaz Live w salonie Patrizia Pepe został odebrany bardzo pozytywnie przez nasze klientki i pracowników. Była to nowoczesna promocja marki oraz bardzo dobra forma prezentacji kolekcji – komentuje Katarzyna Warzała, kierownik salonu Patrizia Pepe w Galerii Klif Gdynia.

– Formuła LIVE ze sklepu to sposób połączenia świata e-commerce z tradycyjnym modelem handlu. Wartością dodaną są również profesjonalne porady z zakresu stylizacji udzielane przez prowadzącą Live – ocenia Dominik Gawroński, retail manager GPoland Group reprezentujący takie marki jak Elisabetta Franchi, Cocinelle, Luisa Spagnoli oraz Paul&Shark w Domu Mody Klif w Warszawie.

– Zainteresowanie tego typu inicjatywami ze strony najemców w galeriach Klif jest bardzo duże, co utwierdza nas w przekonaniu, że kierunek działań skupiony na promocji i sprzedaży w Internecie, jednocześnie kierujący do zakupów w sklepach stacjonarnych, jest słuszny, dlatego będziemy go realizować z jeszcze większą częstotliwością i rozbudowanym wachlarzem benefitów dla kupujących – zapowiada Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director w firmie Cushman & Wakefield.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także