03.01.2019/12:29

Galerie przyciągają sieciowych najemców

Sklepy należące do sieci handlowych, w tym drogeria Hebe wśród najemców galerii Tkalnia. Jej komercjalizacja jest już na ukończeniu – do wynajęcia zostały ostatnie wolne lokale.

– Miniony rok był pracowity dla wszystkich osób zaangażowanych w powstanie Tkalni. Od początku realizacji tego projektu podkreślam to, że zależy nam na stworzeniu nowego centrum miasta. Dla nas Tkalnia to nie tylko galeria handlowa – to projekt miastotwórczy, strefa, w której pabianiczanie spędzą czas z przyjaciółmi lub rodziną. Obecnie coraz więcej klientów poszukuje takiego miejsca w przestrzeni publicznej. Chcą odpocząć od obowiązków zawodowych, jak i prac domowych. Trwają zaawansowane prace budowlane, a już w pierwszej połowie 2019 roku odbędzie się uroczyste otwarcie Tkalni. Przygotowanie do tego wydarzenia jest dla nas obecnie priorytetem – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia to obiekt, który posiada rozbudowaną ofertę handlową i usługową - wśród najemców znajdą się m.in. Reserved, House, Sinsay, Diverse, Media Expert, SMYK, Orange, Play, T-mobile, Empik, Martes Sport, Hebe, CCC, czy KiK. Część usługową wzbogacą również takie punkty jak biuro podróży Itaka czy salon kosmetyczny Etereo. Ponadto, ważnym miejscem – nie tylko w Tkalni, ale na mapie rozrywkowej w całych Pabianicach będzie pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios.

– Wysokie zainteresowanie naszym obiektem wśród najemców przełożyło się na niemal stuprocentowy poziom komercjalizacji. Oferta handlowo-rozrywkowa Centrum Tkalnia będzie zróżnicowana i dopasowana do potrzeb mieszkańców. Zadbaliśmy również o to, aby lokalni przedsiębiorcy mogli rozwijać swój biznes w Tkalni. Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów dotyczących wynajęcia ostatnich wolnych lokali i przygotowujemy się do otwarcia obiektu – komentuje Paweł Bartosiak, Senior Leasing Consultant, BOIG Property Consulting

Projekt centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Pabianice to miasto od wieków kojarzone z przemysłem. Za sprawą tej inwestycji stare zabudowania zakładów bawełnianych Krusche&Ender zyskają nowy blask. W inwestycji o powierzchni 12 tys. mkw. GLA powstającej na terenie dawnej fabryki pojawi się około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Raki 13.01.2019

    Dobrze ze wreszcie w Warszawie i większych miastach otworzyli, bo tak to byi zwykle w tych małych.

  • trener 09.01.2019

    dokładnie, trzeba na to patrzeć z dwóch stron.

  • wacek 09.01.2019

    kurcze Media Expert to już prawie 500 sklepów, nieźle! fajnie że polski sklep tak sobie radzi

  • patryk 05.01.2019

    @laba No, tam zwykle tlumy, zwlaszcza jak jakies promo robia grube

  • laba 04.01.2019

    i odwrotnie. Media Expert napewno wykona spora robote i przyciągnie ludzi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.