21.11.2016 / 11:29
StoryEditor

Gang Świeżaków Świątecznie. Rusza nowa akcja lojalnościowa Biedronki

Czy kolejna edycja akcji ze Świeżakami powtórzy sukces pierwszej? (fot. materiały własne)
Biedronka, zachęcona sukcesem kart lojalnościowych Moja Biedronka i akcji Gang Świeżaków, ma już kolejny pomysł na zwiększenie sprzedaży. Od czwartku 24 listopada aż do Wigilii Bożego Narodzenia w sklepach sieci prowadzona będzie nowa akcja: Gang Świeżaków Świątecznie. W jej ramach klienci zdobywać będą mogli już nie pluszaki, ale karty do gry oraz świąteczne naklejki do specjalnego albumu.

W okresie trwania akcji, robiąc zakupy z zarejestrowaną kartą Moja Biedronka, za każde wydane 40 zł klienci otrzymają dwie saszetki. Każda z nich zawierać będzie dwie naklejki i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 18:03
StoryEditor
Zmiany kadrowe u właściciela Castoramy. Prezes spółki Kingfisher przekazuje stery
Setny sklep sieci Castorama w Polsce (Castorama)
Spółka Kingfisher, która jest właścicielem sieci marketów budowlanych Castorama ogłosiła, że po siedmiu latach pełnienia funkcji prezesa zarządu, Andrew Cosslett zdecydował się nie ubiegać o reelekcję. Jego następczynią zostanie Claudia Arney.

Andrew Cosslett, prezes spółki Kingfisher ustąpi ze stanowiska po zakończeniu WZA Spółki w dniu 20 czerwca 2024 roku. Zastąpi go Claudia Arney, która od listopada 2018 roku pełn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 16:31
StoryEditor
Eurocash zmniejszył nakłady inwestycyjne. Jakie projekty dystrybutor "dopalał” w 2023 r.? Ile wyda na inwestycje w 2024 r.?
Inwestycje Grupy Eurocash w 2023 r. przekroczyły 185 mln zł, przy czy większość wydatków (odwrotnie niż w minionym roku) poszła na hurt (fot. Shutterstock)
Nieco ponad 185 mln zł – tyle wyniosły wydatki inwestycyjne Grupy Eurocash w 2023 r. To mniej niż w roku 2022 r., kiedy było one o przeszło 33 mln zł większe – wynosiły prawie 219 ml zł. Na jakim poziomie będą kształtowały się inwestycje Grupy w tym roku?

W 2023 r. inwestycje Grupy Eurocash w segment hurtowy i detaliczny były dosyć zbliżone. Wydatki na pierwszy z nich wyniosły 98,1 mln zł; z kolei na drugi 86,1 mln zł (prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 05:33