24.03.2020/10:32

Gerard Gallet, szef Auchan Retail Polska: Sytuacja zagrożenia jest bezprecedensowa

Gerard Gallet, dyrektor zarządzający Auchan Retail Polska wskazuje że rozwój epidemii koronawirusa jest potężnym wyzwaniem dla sieci handlowych. Firmy muszą zadbać o to, żeby zapewnić ochronę zdrowia i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów, a jednocześnie utrzymanie ciągłości funkcjonowania placówek handlowych. - Z jednej strony, kluczowe staje się utrzymanie ciągłości sprzedaży, dla zaspokojenia ważnych potrzeb konsumentów w tym trudnym okresie. Z drugiej, specyfika naszej pracy oznacza wzmożoną liczbę kontaktów międzyludzkich – komentuje Gerard Gallet.

- Obecna sytuacja zagrożenia epidemicznego jest bezprecedensowa. Wymaga nie tylko nadzwyczajnych rozwiązań systemowych, ale też odpowiedzialnych postaw i ducha solidarności w podejmowanych działaniach – mówi Gerard Gallet, dyrektor zarządzający Auchan Retail Polska.-  Takie postawy nabierają szczególnego znaczenia w przypadku naszej branży. Z jednej strony, kluczowe staje się utrzymanie ciągłości sprzedaży, dla zaspokojenia  ważnych potrzeb konsumentów w tym trudnym okresie. Z drugiej, specyfika naszej pracy oznacza wzmożoną liczbę kontaktów międzyludzkich.

- Słuchamy również potrzeb lokalnych społeczności, jesteśmy otwarci na wsparcie osób w potrzebie, pozostających pod opieką MOPS - przykładem jest nasza współpraca w Krakowie, gdzie specjalnym transportem dostarczamy żywność dla tych osób - mówi Gerard Gallet.

Dyrektor zarządzający Auchan Retail Polska widzi i docenia ogromne zaangażowanie pracowników firmy: - Chciałbym przede wszystkim podziękować za ogromną mobilizację, zaangażowanie i odpowiedzialność, jakimi wykazali się nasi pracownicy w ostatnim  czasie, z myślą o ochronie zdrowia i bezpieczeństwie nas wszystkich. Wierzę, że konsekwentna realizacja opracowanego planu i wspólne stosowanie zaleceń – przez pracowników, klientów naszych sklepów i  partnerów biznesowych – będą ważną pomocą w przeciwdziałaniu dalszemu rozwojowi epidemii – podkreśla Gerard Gallet.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Dodaj komentarz

12 komentarzy

  • Zdroworozsadkowy czlowiek 25.03.2020

    Klik nawet nie zdajesz sobie sprawy ile osob po studiach pracuje w marketach, pracuje bo gdzies musza pracowac, jak sie nie ma znajomosci by wcisnac sie na jakas wygodna posadke to sie pracuje tam gdzie ta praca jest. Dzieki temu jak nazwales/as gorszemu sortowi robisz zakupy dla swojej rodziny, ludzie ci sa mili i uprzejmi a Ty zmieszales/as ich teraz z blotem, ciesz sie ze w sytuacji jakiej teraz wszyscy sie znalezlismy nie zamkneli sklepow spozywczych

  • Xyz 25.03.2020

    Jest 500 zł premii dla pracowników pracujących w tym trudnym okresie. Tylko narzekania. Może zamknąć sklep i pracowników zwolnić. Przy obecnym bezrobociu z pewnością będzie to lepsze rozwiązanie dla wszystkich marudzących. Tylko za miesiąc nie szukajcie pracy w jednym z marketów bo bez pracy pozostanie nawet i 1.5 miliona ludzi.
    Ogarnijcie się ludzie to nie potrwa 2 tygodnie. Firmy muszą mieć kasę żeby za pół roku mieć z czego utrzymać pracowników.

  • Klik 24.03.2020

    Przecież w marketach pracuje najgorszy sort ludzi wiec oczym tu mówić jakie dodatki i jakie skrócenie godzin pracy a co by ci biedni ludzie robili w domu przecież tak strasznie się nudzą w domu☹️

  • cwaniaczek 24.03.2020

    Panie Gerard - ładne podziękowania ale na co one komu w takiej formie? Jak to jest,że wszystkie sieci dziękują pracownikom dodatkowymi premiami/dodatkami motywującymi/ czy jakkolwiek inaczej to nazwane jest a Auchan dobrym słowem i uważa,że tak wystarczy. Jak to jest,że na pytanie o maseczki ochronne pracodawca odpowiada,że są trudności w zamówieniach i podkreśla,że WHO nie zaleca ich stosowania przez osoby zdrowe a na pytanie jak się ma chronić pracownik hali pracodawca odpowiada - nosić rękawiczki i...maseczki. Gdzieś się zgubiła logika w tym chyba lekko...
    Jeszcze więcej plakatów powymyslac trzeba to sklepy będą musiały wydłużyć godziny otwarcia zamiast skrócić bo zanim klient się z tym wszystkim zapozna to zejdzie mu dodatkowa godzinka...
    Praca u podstaw się kłania więc proponuję ściągnąć garniturki i ruszyć cztery litery zza biurek i zejść między zwykłych - dzisiaj wybitnie niezwykłych - pracowników i może wtedy coś człowieku zrozumiesz...

  • BeataB 24.03.2020

    Wczoraj byłam na zakupach w sklepie w Łodzi, przy al. Jana Pawła ok. 11.00. Wpuszczani byli wszyscy chętni, nie było żadnych ograniczeń. Pani, która kroiła ser miała oczywiście specjalną maskę, ale....podniesioną. Ludzi było bardzo dużo, nie zachowywali żadnych zasad, biegali po alejkach, jak dawniej. Jeden obok drugiego, żadnego odstępu. Byłam przerażona, to w Lidlu i w DINO wpuszczają po kilka osób, a tutaj? Zgroza. Mam zamiar złożyć oficjalną skargę.

  • Nitka 24.03.2020

    Te wszystkie podziękowania niech sobie w d....pe wsadzi. Ani skróconych godzin, ani premii motywacyjnej i jeszcze niewiadomo czy nie opierdzielą nas na normalnej premii, bo nie ma wykonanych celów obrotu na marzec. Zero liczenia klientów, a tylko bat na dupie. I do tego mówią że na L4 poszli tchórze.... Żenada...

  • Auchanek 24.03.2020

    Najgorszy pracodawca i firma. Szczędzą na pracownikach i traktują ich jak tania siła robocza. Zaniedbania podczas epidemii brak środków bhp dla pracowników. Powinni zamknąć takie zakłady pracy gdzie nie ma higienny co zagraża klientom i rozprzestrzenia wirusa. Co na to związki???

  • Alex 24.03.2020

    Gość powinien zrezygnować ze stanowiska.

  • Tomek898 24.03.2020

    Nie ma mozliwosci skrocenia bo firma pojdzie z torbami.W Krakowie jest hipermarket otwarty w czwartki i piatki do 23.Ciekawe czy godziny otwarcia sa nadal aktualne?. U nas dyrektorka zapowiedziala,ze premii miesiecznej nie bedzie i dodatku za poswiecenie sie.Bo ludzie w polsce sa zachlanni na pieniadze i chodza chorzy do pracy.Dodatkowo firma ma dlugi i nie stac jej na taki wydatek.Tylko ciekawe we Francji 1000euro sie znalazlo dla kazdego pracownika.Opowiastki Prezesa na dobranoc przestaly mnie juz interesowac.Ciekawe co zrobi jak pracownicy nie przyjda do pracy.

  • arieel 24.03.2020

    Wychodzą z założenia że jeżeli inne sieci skrócą pracę to klienci przyjdą do Auchan liczy się tylko kasa kasa kasa

  • Jarek 234566 24.03.2020

    A może jakaś motywacja? We Francji pracownicy Auchan dostaną 1000 euro premii. A w Polsce nic?

  • Gość 24.03.2020

    A może jak większość sklepów skrócić godziny pracy super i hipermarketow przynajmniej o 2 godziny czy jest naprawdę potrzeba żeby były do 22.00?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.