21.11.2017/10:25

Gigant e-commerce rozwija logistykę

DHL Parcel Polska rozpoczął współpracę z Zalando – internetową platformą modową. Usługa DHL rozszerzy już istniejącą sieć dostawczą Zalando w Polsce. Pierwsze przesyłki trafiły do klientów w ubiegłym tygodniu.

Według najnowszego raportu Gemius o rynku e-commerce w kraju w 2017 roku, ponad połowa polskich internautów kupuje online. Dla porównania w 2016 roku, odsetek ten wynosił 48 proc. Wśród najczęściej kupowanych produktów, aż 73 proc. badanych wskazuje kategorię fashion, czyli odzież, akcesoria i dodatki.

- Staramy się reagować na ten niezwykle dynamiczny rozwój rynku i wprowadzamy do swojej oferty coraz to nowe rozwiązania, tak aby proces obsługi przesyłki był wygodny dla konsumenta – mówi Elżbieta Gorayska-Mytych, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta DHL Parcel Polska.  

- W Zalando nieustannie dążymy do poprawy usług dla naszych klientów. Dlatego rozszerzyliśmy naszą sieć dostawczą w Polsce i cieszymy się ze współpracy z DHL Parcel, jako dodatkowym partnerem - mówi Giuseppe Tamola, Country Cluster Head dla Polski, Hiszpanii i Włoch w Zalando.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.