30.07.2020/12:48

GIS: Detaliści mają prawo odmówić obsługi klienta bez maseczki!

- Sprzedawca ma prawo odmówić obsługi klienta bez maski. Chodzi o bezpieczeństwo pracowników supermarketu, którzy z racji wykonywanej pracy mają kontakt z ogromną liczbą osób – powiedział Jan Bodnar, rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego.

Bodnar udzielił wywiadu Programowi Pierwszemu Polskiego Radia. Podkreślił, że sprzedawca może odmówić obsługi klientowi, który nie ma założonej maseczki, ale działa to również w drugą stronę – reagować mogą także klienci, gdy maseczki nie posiada sprzedawca.

Rzecznik był również pytany o to, czy można spodziewać się większej ilości kontroli przestrzegania nakazu noszenia maseczek. Odpowiedział, że już teraz jest ich więcej, zwłaszcza w miejscowościach turystycznych.

Zaznaczył jednocześnie, że nie jest na razie planowany powrót do nakazu noszenia maseczek na ulicach.

- Tam, gdzie nie ma kontaktu z innymi ludźmi i tam, gdzie można utrzymać dystans społeczny, jeśli się nie wydarzy jakiś kataklizm, to raczej nie przewidujemy takiego rozwiązania – powiedział.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także