30.07.2020/12:48

GIS: Detaliści mają prawo odmówić obsługi klienta bez maseczki!

- Sprzedawca ma prawo odmówić obsługi klienta bez maski. Chodzi o bezpieczeństwo pracowników supermarketu, którzy z racji wykonywanej pracy mają kontakt z ogromną liczbą osób – powiedział Jan Bodnar, rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dr Mengele 11.08.2020

    Założenie maseczki przez osoby zdrowe / bezobjawowe / - to eksperyment medyczny !
    I zgodnie z prawem - - to ja muszę wyrazić zgodę na tego typu eksperyment medyczny .
    A zmuszanie mnie do założenia maseczki jest przestępstwem !
    I wszystko w temacie .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także