10.05.2022/13:45

Globalny rynek FMCG. Po ciężkich przejściach – niepewna przyszłość [RAPORT KANTAR]

Globalny rynek szybko zbywalnych dóbr konsumpcyjnych FMCG podlegał silnym wpływom pandemii COVD-19, która zmieniła zachowania konsumentów. W 2020 r. nastąpił gwałtowny wzrost sprzedaży produktów konsumowanych w domu, kosztem konsumowanych „na mieście”. W 2021 r. ten trend wyhamował. Czego należy się spodziewać w 2022 r.? – raport Kantar, Winning Omnichannel, 2022 Global E-Report.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także