10.05.2022/13:45
Globalny rynek FMCG. Po ciężkich przejściach – niepewna przyszłość [RAPORT KANTAR]
Globalny rynek szybko zbywalnych dóbr konsumpcyjnych FMCG podlegał silnym wpływom pandemii COVD-19, która zmieniła zachowania konsumentów. W 2020 r. nastąpił gwałtowny wzrost sprzedaży produktów konsumowanych w domu, kosztem konsumowanych „na mieście”. W 2021 r. ten trend wyhamował. Czego należy się spodziewać w 2022 r.? – raport Kantar, Winning Omnichannel, 2022 Global E-Report.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
3