30.09.2020/09:05

Gracze regularnie podjadają i piją podczas gry. Jak mogą skorzystać na tym producenci przekąsek?

Aż 80 proc. osób grających w gry komputerowe sięga w trakcie takiej rozrywki po napoje i przekąski – wynika z analizy firmy Newzoo. Marki spożywcze mogą zainteresować się tym kanałem dotarcia do konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także