26.08.2022 / 11:11
StoryEditor

Michał Pachnik zastąpił Jakuba Jasińskiego. Grupa CCC ma nowego dyrektora e-commerce

Michał Pachnik, dyrektor e-commerce w CCC (mat. prasowe)
Michał Pachnik, dotychczasowy wicedyrektor w zespole e-commerce Grupy CCC, awansował na stanowisko dyrektora. Menedżer od pięciu lat budował podstawy zespołu, współtworząc strategię tej części biznesu i rozwijając sprzedaż online.

– Jednym z niezmiennych priorytetów Grupy CCC jest budowanie silnych kompetencji wewnątrz zespołów i umożliwianie ciągłego rozwoju zawodowego. Dzięki tak doświadczonym eksper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 08:28
StoryEditor
Olbrzymi wzrost cen kawy w sklepach w Polsce! Podwyżki nawet o jedną trzecią
Na zdj. półka z kawą w sklepie w Poznaniu (fot. aileenchik/Shutterstock)

W ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku kawa w sklepach podrożała średnio o 22,6 proc. rok do roku. Wzrost cen kawy mielonej sięgnął 28,8 proc. rdr., a rozpuszczalnej - 16,4 proc. rdr. W samym tylko trzecim kwartale br. podwyżki wyniosły odpowiednio 28,7 proc., 36,8 proc. i 20,6 proc. Dla porównania, w całym 2024 roku kawa mielona zdrożała jedynie o 5,4 proc., a rozpuszczalna - o 1 proc.

Wraz ze wzrostem cen, w sieciach handlowych przybywa promocji na kawę - wynika z danych UCE Research oraz Uniwersytetu WSB Merito. W pierwszym półroczu br. liczba akcji ra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:44
StoryEditor
Nadchodzi rewolucja w branży reklamy. Liderzy handlu i FMCG spotkają się w Warszawie, by omówić przyszłość retail mediów
Rewolucja w reklamie. Liderzy handlu omówią przyszłość retail mediów (fot. materiał partnera)

Warszawa wkrótce stanie się centrum dyskusji o najbardziej dynamicznym trendzie w marketingu. Retail Media Summit zgromadzi kadrę zarządzającą, marketerów, ekspertów z agencji i innowatorów z branży detalicznej, aby przeanalizować, jak nowa era reklamy cyfrowej zmienia reguły gry na polskim rynku. To spotkanie ma na celu zdefiniowanie strategii, które pozwolą markom i detalistom uwolnić potężny potencjał wzrostu.

Czym są retail media i dlaczego są tak ważne?

Retail media, określane jako trzecia fala reklamy, to najszybciej rozwijający się kanał marketingowy w historii. W prostych sło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. październik 2025 05:53