Grupa CCC odrywa się od obuwia. Zainwestuje w ludzi i technologie, powstanie nowy marketplace
W czwartek Grupa CCC zapowiedziała inwestycje w rozwój technologiczny, omnichannel, aplikacje mobilne i łańcuch dostaw. 60 proc. przychodów ma pochodzić ze sprzedaży online, a ogromna ich część spoza Polski. Podstawą strategii ma być klient i ułatwianie mu zakupów w każdy możliwy sposób.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
25.11.2021
Zaczynali od hasła CCC - cena czyni cuda. To chyba było najgorsze, co można było wymyślić. Lasocki i inne te ich wymysły w CC rozpadają się po sezonie. Ale e-obuwie całkiem sprawnie i porządnie działa i widać, że mega zainwestowali w obsługę klienta i logistykę.
-
25.11.2021
Z tym marketplacem to dobry pomysł, ale czymś się musicie odróżniać od Zalando. Bo to już dobrze ugruntowany biznes
3