25.11.2021/15:46

Grupa CCC odrywa się od obuwia. Zainwestuje w ludzi i technologie, powstanie nowy marketplace

W czwartek Grupa CCC zapowiedziała inwestycje w rozwój technologiczny, omnichannel, aplikacje mobilne i łańcuch dostaw. 60 proc. przychodów ma pochodzić ze sprzedaży online, a ogromna ich część spoza Polski. Podstawą strategii ma być klient i ułatwianie mu zakupów w każdy możliwy sposób.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Hehe 25.11.2021

    Zaczynali od hasła CCC - cena czyni cuda. To chyba było najgorsze, co można było wymyślić. Lasocki i inne te ich wymysły w CC rozpadają się po sezonie. Ale e-obuwie całkiem sprawnie i porządnie działa i widać, że mega zainwestowali w obsługę klienta i logistykę.

  • Tubylec 25.11.2021

    Z tym marketplacem to dobry pomysł, ale czymś się musicie odróżniać od Zalando. Bo to już dobrze ugruntowany biznes

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także