08.06.2020/13:16

Grupa Chorten i dystrybutor z branży mięsnej Multi Food zacieśniają współpracę

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, która skupia już 1935 placówek niezależnych detalistów, zacieśniła współpracę z siecią dystrybucyjną Multi Food. Teraz sklepy w całej Polsce mogą korzystać z promocji dostępnych w ponad 30 hurtowniach specjalizujących się w obsłudze rynku mięsa i wędlin.

Grupa Chorten i Multi Food – kluczowy partner dystrybucyjny sklepów grupy – podnoszą współpracę na poziom ogólnopolski, rozbudowując struktury m.in. w zachodniej części kraju. Sieć hurtowni Multi Food licz obecnie 34 placówki. Dystrybutor ma w ofercie szeroki asortyment mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego i dziczyzny. Oferta wędlin obejmuje markę własną Swojscy, a także produkty marek ogólnopolskich, takich jak Animex, Cedrob, Duda, JBB Bałdyga, Tarczyński, Indykpol czy Olewnik.

Partnerzy wypracowali model współpracy, którego podstawą jest sprawna logistyka, w tym codzienne dostawy mięsa – często z własnych rozbiorów – dzięki czemu detaliści szybko mogą zaoferować konsumentom towar najwyższej świeżości i jakości.

– Multi Food to dla nas strategiczny dystrybutor, z wieloletnim doświadczeniem, który od 10 lat wspiera rozwój Grupy Chorten, dostarczając do naszych placówek mięso bardzo wysokiej jakości i wędliny, po które chętnie sięgają klienci. Wzmocnienie współpracy jest dla nas szczególnie ważne w momencie, gdy intensywnie postępuje nasza ekspansja na kolejne województwa. Jesteśmy przekonani, że właściciele kolejnych sklepów partnerskich znajdą w hurtowniach sieci Multi Food profesjonalną opiekę i dobrą ofertę w atrakcyjnych cenach – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Sieć dystrybucji hurtowni Multi Food pokrywa się z kierunkami rozwoju sklepów wchodzących do Grupy Chorten.

– Od lat wspieramy rozwój polskich sklepów i spodziewamy się zaangażowania partnerów Grupy Chorten w wykorzystywaniu narzędzi, które oferujemy dla wsparcia ich biznesu. Liczymy, że zainteresuje ich także oferta naszej marki własnej Swojscy, która została stworzona z myślą o klientach ceniących jakość polskiej tradycji wędliniarskiej – mówi Piotr Bury, prezes zarządu Multi Food.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.