04.10.2019 / 15:47
StoryEditor

Grupa Makarony Polskie zwiększa przychody ze sprzedaży i zysk

Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie (materiały prasowe)
Przychody ze sprzedaży Grupy Makarony Polskie w I półroczu 2019 roku wyniosły 80,1 mln zł i były o ok. 4,1 mln zł wyższe w stosunku do analogicznego okresu 2018 roku. Zysk netto w I półroczu 2019 roku wyniósł 3,5 mln zł i jest wyższy od wyniku w I półroczu 2018 roku o 0,3 mln zł (+9,8 proc.).

We wspomnianym okresie br. Grupa zanotowała EBITDA na poziomie ok. 8,2 mln zł, w porównaniu do wyniku ok. 7,4 mln zł w I półroczu 2018 roku co daje wzrost o 0,8 mln zł r/r tj. 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 13:36
StoryEditor
Biedronka przyspiesza rozwój sieci na Słowacji. Mamy potwierdzenie planów ekspansji dyskontera

Sieć Biedronka po pierwszym półroczu ekspansji na Słowacji liczy już osiem placówek. 4 września uruchomiono w miejscowości Revúca najnowszą placówkę. Plany rozwoju sieci są znacznie bardziej ambitne, chce zawalczyć o pozycję lidera. Jaki cel stawia sobie detalista w perspektywie 2026 r.?

Sześć miesięcy po oficjalnym rozpoczęciu działalności Biedronki na Słowacji, gdy detalista uruchomił pierwszy sklep w w Miloslavowie, sieć liczy już osiem placówek, obsług...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 18:35
StoryEditor
Karta Żabka w prezencie dla bliskich lub pracowników. Największa sieć sklepów convenience idzie śladem dyskontów i hipermarketów
Wprowadzona przez sieć Żabka karta podarunkowa może mieć trzy profile, w tym jeden pod kawoszy (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka wprowadza do swojej oferty nowy produkt, adresowany zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jest nim karta podarunkowa w trzech odsłonach. Za co będzie można nią zapłacić?

Sieć Żabka uznała, że jej sklepy są już na tyle szeroko dostępne produkty w nich oferowane na tyle pożądane, że może wprowadzić do oferty karty podarunkowe. Umożliwiają one za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 18:33