07.04.2020 / 10:36
StoryEditor

Grupa Muszkieterów ogłasza sukces modelu biznesowego: Producent i Handlowiec

Didier Duhaupand, prezes Grupy Muszkieterów (materiały prasowe)
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców w czterech europejskich krajach, wypracowała w 2019 roku wzrost obrotów o 2,1 proc. Łączne obroty ośmiu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto, Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady, Rapid Pare-Brise, American Car Wash – oraz stacji paliw wyniosły 41,2 miliarda euro. Natomiast pion rolno-spożywczy, wypracował wynik na poziomie 4,1 miliarda euro, zwiększając jednocześnie obrót całkowity Grupy w Europie w 2019 roku do 45,3 miliarda euro.

Łączny obrót sieci Intermarché i Netto w Europie w 2019 roku sięgnął 27,5 miliarda euro bez udziału stacji paliw, a po ich włączeniu było to 37,2 miliarda euro. Wynik sieci Inte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 10:18
StoryEditor
Carrefour przerzuca się na piwo bezalkoholowe. Sieć chce zarobić na mocnym wzroście kategorii
Carrefour sukcesywnie rozszerza ofertę produktów bezalkoholowych (fot. Carrefour Polska)

Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. Obejmuje ona 10 produktów 0%, które są dostępne w ponad 300 własnych i franczyzowych sklepach sieci.

Od kwietnia klienci Carrefour mogą zakupić jeszcze większy wybór mocktaili, czyli bezalkoholowych koktaili, które wpisują się w rosnący trend niepicia alkoholu. Badanie przepro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2025 / 12:25
StoryEditor
Sprawdzili, jakie makarony kupują Polacy. Okazało się, że już 40 proc. oferty sklepów stanowią marki własne
Na zdj. makaron Lubella na półce sklepu we Lwowie (fot. Kachor Valentyna/Shutterstock)

Na sklepowych półkach w 2024 r. znaleźć można było ponad 1,2 tys. pozycji produktowych z kategorii makaronów. Badanie firmy eLeader przeprowadzone w 14 sieciach handlowych wykazało, że w ofercie dominują spaghetti i makarony jajeczne. Choć liderami rynkowymi pozostają marki Lubella i Pol-Mak, to już prawie dwie piąte makaronów dostępnych w sklepach stanowią produkty pod marką własną detalistów.

Z danych Polskiej Izby Makaronu wynika, że w Polsce rocznie produkuje się około 130 tys. ton makaronów. Statystyczny Polak spożywa średnio 5,5 kg tego produktu rocznie. Makaron ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:18