Grupa Muszkieterów przyspiesza transformację cyfrową. Nowe narzędzia dla właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché
Grupa Muszkieterów wspomaga właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w każdym obszarze prowadzonej działalności, także online. Na bazie wieloletniego doświadczenia, Muszkieterowie wydali w czerwcu br. Księgę Dobrych Praktyk dla właścicieli sklepów Intermarché. Zebrano w niej wszystkie informacje dotyczące obsługi profilu w serwisie Facebook w formie kompleksowego kompendium wiedzy. Podobny podręcznik mają do dyspozycji także właściciele supermarketów Bricomarché. Ponadto w obu sieciach prowadzone są dodatkowe działania wspierające dobre praktyki online. Dzięki gotowym materiałom i standardom działania wypracowanym przez Muszkieterów, przedsiębiorcy mogą skupić się głównie na aspektach biznesowych prowadzonych przez siebie sklepów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
4