09.08.2017 / 09:59
StoryEditor

Grupa Prymat przejęła firmę Kulinaria

(materiały prasowe, Prymat)
Grupa Prymat, czołowy producent przypraw w Polsce i właściciel m.in. takich marek, jak Prymat  i Kucharek, zakupiła 100% udziałów w firmie Kulinaria S.A., posiadającej 20-letnie doświadczenie  w kreowaniu i produkcji mieszanek przyprawowych do przemysłu. To kolejna inwestycja Grupy Prymat w ostatnim czasie, po przejęciu w styczniu 2017 roku 80% udziałów w firmie Lacikonyha Kft., istotnym węgierskim producencie przypraw, wyrobów gotowych oraz dodatków spożywczych. 

Firma Kulinaria S.A. to wiodący producent mieszanek przyprawowych i funkcjonalnych dodatków przeznaczonych dla przemysłu spożywczego. W ofercie firmy znajdują się specj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 11:08
StoryEditor
Jaki pomysł ma MOL na rozwój konceptu Fresh Corner w Polsce? Na inwestycje w retailu wyda 150 mln dolarów
Fresh Corner 2.0 na stacji MOL pod Budapesztem (fot. Mk)

Koncern MOL deklaruje, że jego tegoroczne wydatki inwestycyjne w segmencie retail sięgną 150 mln dolarów, a kolejne 50 zostanie przeznaczonych na rozwój organiczny i utrzymanie obiektów. Firma chce wzmocnić ekspansję swojego konceptu gastronomicznego Fresh Corner - także w Polsce.

- Fresh Corner stanowi punkt wspólny dla naszych marek. Kawa to coś, czego konsumenci potrzebują w podróży. To element, który łączy nas w tej części Europy, choć oczywiście w ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2025 / 09:08
StoryEditor
KE każe Węgrom znieść limity marż na żywność i artykuły drogeryjne. Czy Viktor Orbán się przestraszy?
KE oficjalnie nakazała Węgrom zniesienie limitów marż na wybrane artykuły spożywcze i drogeryjne (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska (KE) postawiła Węgrom ultimatum: natychmiastowe zniesienie kontrowersyjnych limitów marż detalicznych na żywność i artykuły drogeryjne, albo podjęcie kroków prawnych. Czy to wystarczający straszak na rząd w Budapeszcie?

Limity marż detalicznych na wybrane produkty spożywcze (m.in. mleko, jogurty, sery, masło, oleje, mięso drobiowe i wieprzowe, cukier, mąka, ryż, ziemniaki, jaja i pieczywo) ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 06:04