22.10.2019/19:25

Grupa Schwarz inwestuje w sztuczną inteligencję

Właściciel sieci Lidl i Kaufland zacieśnił współpracę z Niemieckim Centrum Badań Sztucznej Inteligencji (DFKI) w celu opracowania aplikacji dla nowych technologii w handlu detalicznym.

Informację podaje portal lebensmittelpraxis.de. Partnerstwo badawcze z DFKI zakłada rozwój digitalizacji w sklepach Grupy Schwarz. W przyszłości wypracowana wiedza badawcza ma wpłynąć na rozwój innowacyjnych rozwiązań, które usprawnią procesy operacyjne i będą wspierać stacjonarny handel. To m.in. rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.

DFKI podkreśla, że jest bardzo zadowolone z faktu, że doświadczenia wyniesione z handlu będzie można poddać naukowej analizie. Grupa oraz DFKI opracowały już w poprzednich latach udane projekty w zakresie nowych technologii, m.in. w dziedzinie systemów pomocy językowej i robotyki. DFKI prowadzi badania nad sztuczną inteligencją od ponad 30 lat. Współpracuje z takimi firmami, jak Microsoft, SAP i BMW, które są jednocześnie jej udziałowcami.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.