25.03.2021/17:14

Kolejna fala zamknięć sklepów z powodu pandemii dla wielu firm handlowych może być dobiciem mentalnym

Kolejne obostrzenia powodują dla części firm przekroczenie mentalnego rubikonu – przestawienie digital sales z kanału wspierającego sprzedaż na wiodący, to konieczność podczas kolejnego lockdownu – mówi Grzegorz Rudno-Rudziński, managing partner w Unity Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dostawca 26.03.2021

    Z moich obserwacji większe zagrożenie jest w takich małych sklepach jak Biedronka czy Lidl niż w dużym markecie budowlanym, który właśnie zamknięto. Po co zamykać fryzjerów skoro można zalecić przerwę między klientami 30 min na wietrzenie pomieszczenia itp. Jeżeli wirus przenosi się na powierzchni opakowań to e-zakupy także stanowią zagrożenie. Zgadzam się że mamy społeczeństwo nie subordynowane ale jaka władza taki lud. Skoro jest chaos decyzyjny, skoro podejmowane działania są po to aby mieć tzw. dupochron gdyby się coś jeszcze gorszego wydarzyło to nie może być inaczej.
    Wystarczy wprowadzić dobre zasady i zacząć egzekwować ich przestrzeganie ale do tego musi być przygotowane dobre prawo a z tym jest problem. Wszystkie mandaty sądy unieważniły (za brak maseczki) to po co takie obostrzenia????

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także