Gzella zmodernizuje ponad 40 sklepów
Starsze obiekty Delikatesów Gzella sukcesywnie poddawane są remodelingom. W 2016 roku procesem tym objęto 25 sklepów firmowych, a nowy wygląd witryn zyskało 85 sklepów. Działania te stanowią początek strategii związanej z remodelingami, gdyż w 2017 roku kompletną metamorfozę wnętrz przejdzie ponad 40 sklepów sieci własnej.
Stworzenie oryginalnej i nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej oraz dostosowanie funkcjonalności sklepu do oczekiwań klientów to główne zamierzenia nowej wizualizacji Delikatesów Mięsnych. Poszukując inspiracji, firma nie ograniczała się do własnych doświadczeń i praktyk stosowanych w branży mięsnej. Końcowy efekt aranżacji wnętrza składa się z fototapety z motywem lasu, drewnianych mebli oraz ozdobnej białej cegły, które wspólnie budują pozytywne skojarzenie zarówno z naturą, jak i modnymi trendami architektonicznymi.
Zastosowane materiały, kolorystyka i wizualizacja wnętrza jednoznacznie nawiązują do jednego z głównych elementów świadomości marki Gzella, jakim są Bory Tucholskie będące miejscem jej powstania oraz siedziby i zakładu produkcyjnego. Wdrażana koncepcja remodelingu pozwoliła zdecydowanie odróżnić sieć Delikatesów Mięsnych Gzella na tle branży mięsnej, nie tylko w kwestii wystroju wnętrza, ale również szerokiej oferty usług dodatkowych.
– Cieszy nas, że nowy wystrój sklepów firmowych oraz bogata oferta rozszerzona o dania gotowe spotykają się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów. Strategia rozwoju sieci przynosi rezultaty, stąd naturalna decyzja o jej kontynuacji i kolejnych remodelingach w wybranych sklepach. Wszystko po to, aby klienci z przyjemnością wracali do naszych sklepów każdego dnia, ciekawi nowych smaków i gatunków wędlin oraz mięs – komentuje Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.
1