01.10.2020/15:21

H&M rozszerza działalność internetową i likwiduje część sklepów stacjonarnych

Z powodu pandemii koronawirusa H&M planuje zwiększyć sprzedaż internetową, zamykając jednocześnie 250 stacjonarnych sklepów na całym świecie – podaje wp.pl.

W związku z epidemią koronawirusa wielu klientów przeniosło się do internetu. W odpowiedzi na ten trend H&M, planuje zwiększenie nakładów na działania w sieci – czytamy w wp.pl.

Potentat w handlu odzieżą ma 5000 sklepów na całym świecie, a zlikwidować planuje 250 z nich. Nie ma jeszcze informacji, ile sklepów miałoby być zlikwidowane w poszczególnych krajach. Do tej pory zamkniętych zostało 166 placówek. Wiele sklepów czasowo nie funkcjonuje albo mają ograniczone godziny otwarcia przez obostrzenia.

Nie tylko H&M zamyka sklepy. Niedawno portal wp.pl informował, że ZARA zlikwiduje ponad 1000 sklepów. Do odstrzału pójdą głównie lokale w Europie i Azji. Właściciel chce zredukować liczbę sklepów z 7400 do około 6700-6900, przy czym planuje otworzyć około 450 nowych placówek. Koncern wskazuje jednak na potencjał sprzedaży online. W pierwszym kwartale ZARA sprzedała w internecie o 50 % więcej niż w tym samym okresie rok temu – czytamy w wp.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także