21.06.2021/09:08

Handel internetowy w Polsce zyskał w pandemii nawet 3 mln nowych klientów

Na początku pandemii dostępność produktów spożywczych w sieci źle oceniało 59 proc. badanych konsumentów. Dwa miesiące później było to już tylko 28 proc., a obecnie 87 proc. ocenia dostępność tych produktów dobrze lub bardzo dobrze - wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej. Generalnie duże sklepy spożywcze oceniane są jako te, które najlepiej poradziły sobie z pandemią.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także