17.01.2020/13:08

Handel na platformach sprzedażowych. Wkrótce Marketplace Academy 2020

Już 22 i 23 stycznia odbędzie się Marketplace Academy 2020. W trakcie dwudniowego wydarzenia, które skupiać się będzie na zagadnieniach związanych ze sprzedażą za pośrednictwem międzynarodowych platform marketplace, odbędą się liczne warsztaty i wykłady branżowych ekspertów z Polski i innych krajów.

Wydarzenie będzie miało charakter szkoleniowy i odbędzie się w warszawskim Digital Knowledge Village. – Planujemy dokonać konfrontacji teorii z praktyką, wykorzystując w tym celu m.in. wiedzę i doświadczenie prelegentów, reprezentujących cztery największe marketplace-y Europy. Wystąpienia będą skoncentrowane na praktyce. Obecnym na spotkaniu gościom chcemy przekazać tak wiele wiedzy, jak to tylko możliwe – mówi Aleksandra Szarmach, Chief Marketing & Sales Officer Nethansy.

Według danych zebranych przez firmę badawczą Statista w 2019 r. sprzedaż detaliczna handlu elektronicznego na całym świecie wyniosła ponad 3,5 bln USD, a to nie koniec dobrych wieści dla zwolenników handlu online – prognozowane przychody wzrosną niemal dwukrotnie do 6,5 bln USD w 2022 r. Zainteresowanie tą formą robienia zakupów wykazują również rodzimi konsumenci – według raportu firmy Gemius, wśród 27,5 mln internautów w Polsce, aż 62% deklaruje, że kiedykolwiek dokonało zakupów przez Internet. Nic więc dziwnego, że firmy coraz mocniej interesują się tą formą budowania sieci sprzedaży.

Konferencja potrwa pełne dwa dni. W tym czasie odbędą się liczne prelekcje i praktyczne warsztaty, które pomogą uczestnikom w prowadzeniu skutecznej sprzedaży w internecie.

Marketplace Academy to wydarzenie oparte przede wszystkim o wymianę praktycznych doświadczeń i dostarczanie pełnego know-how. Dlatego organizator zdecydował się na zaproszenie wykwalifikowanych i doświadczonych zagranicznych gości oraz pracę w małych, kameralnych grupach ćwiczeniowych podczas warsztatów. Wszystko to ma za zadanie pomóc w skutecznym budowaniu wirtualnej sieci sprzedaży.

Podczas wydarzenia nie zabraknie również fachowej wiedzy, która pomoże firmom skutecznie przygotować się na nadchodzące lata, budując strategię opartą o najnowsze trendy na 2020 rok. Plan obejmuje wystąpienia prelegentów angielsko, niemiecko i polskojęzycznych, ale cała konferencja prowadzona będzie z tłumaczeniem, co ma zapewnić komfortową komunikację i bezproblemowy odbiór treści.

Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej: marketplaceacademy.eu.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.