04.07.2018/10:38

Handel nie tylko w centrach

Nowoczesne placówki handlowe poszukują miejsca do rozwoju nie tylko w tradycyjnych centrach handlowych. Coraz większą popularnością cieszą się m.in. parki convenience, biurowce czy segment e-commerce - piszą w komentarzu: Daria Kotarska, starszy doradca, dział Reprezentacji Najemców Handlowych oraz
Magdalena Sadal, dyrektor działu Doradztwa i Badań Rynkowych Branży Handlowej z Cresa Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Maciek 21.07.2018

    W wielu zachodnich miastach Centra Handlowe stają się mniej popularne na rzecz wielofunkcyjnych miejsc łączących ze sobą nie tylko sklepy i restauracje ale również biura, hotele, czy instytucje rozrywkowe. Mieszkam w Warszawie nie daleko Konesera i wiem że ma być on takim miejscem. Wewnątrz obok Muzeum Polskiej Wódki, sklepów kawiarni i restauracji będą również mieszkania, biura. To daje możliwość wyboru mieszkańcom stolicy odwiedzającym Pragę które z tych miejsc jest dla nich lepsze. Gustów jest wiele to uważam, że oba mają szansę współistnieć.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.