07.08.2020 / 09:27
StoryEditor

Handlowa „Solidarność” domaga się od rządu lepszej ochrony pracowników w czasie pandemii Covid-19

Koronawirus sprawił, że najsilniej produkcja przemysłowa wzrosła w dziale „wyroby farmaceutyczne” (fot. Pixabay CC0)
Krajowy Sekretariat Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność” skierował do Ministra Zdrowia oraz Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pismo z propozycjami zmian legislacyjnych w zakresie zwalczania Covid-19. Związkowcy domagają się lepszej ochrony pracowników i klientów placówek handlowych.

Pierwszym postulatem związkowców jest zagwarantowanie pracownikom handlu możliwości pracy w wymiarze nie dłuższym niż 8 godzin dziennie w przeciętnie pięciodniowym tygodniu prac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
10.12.2025 / 00:14
StoryEditor
Eurocash wchodzi w erę retail mediów. Ma to być nowy, wysokomarżowy biznes
(fot. Shutterstock)

Retail media stają się jednym z filarów nowej strategii spółki Eurocash. Grupa ogłasza strategiczną transformację: jednym z kluczowych obszarów wzrostu na lata 2026–2027 mają być retail media - dynamicznie rosnący segment rynku reklamowego, oparty na danych zakupowych klientów i własnych powierzchniach digitalowych sieci handlowych.

Według danych pokazanych przez Eurocash, retail media ma zapewnić grupie jeden z najwyższych poziomów marż i stać się źródłem powtarzalnych przychodów, niezależnych od cykli han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 14:58
StoryEditor
AI może radykalnie zmienić łańcuchy dostaw, ale nie wolno jej implementować beztrosko
Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający na region CEE w firmie Logwin Poland (mat. prasowe)

Sztuczna inteligencja będzie w logistyce potężnym narzędziem, jednak wielkie modele analityczne karmią się danymi, które bywają udostępniane w taki sposób, że operatorzy AI mogą się dowiedzieć o firmie dosłownie wszystkiego. Dlatego firma Logwin postawiła na budowanie tych narzędzi w zamkniętym środowisku informatycznym – wyjaśnia Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE.

Gorącym tematem jest dzisiaj sztuczna inteligencja. Już wiadomo, że potężnie wpłynie na wszystkie sektory gospodarki, na całym świecie. Jak Logwin wykorzystuje te technologie? C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2025 04:03