17.03.2020/14:50

Hebe ograniczona pracę konsultantów i prosi klientów o ograniczenie dotykania produktów i testerów

W związku z epidemią koronawirusa sieć Hebe wprowadziła zasady bezpieczeństwa dotyczące sklepów stacjonarnych, zachęcając, aby zakupów dokonywano w pierwszej kolejności za pośrednictwem sklepu internetowego. Jednocześnie operator m.in. ograniczył ilość pracy operacyjnej konsultantów w sklepach stacjonarnych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Beata x 25.03.2020

    A czy drogeria Hebe posiada produkty pierwszej potrzeby? Nie ma tam papieru, środków czystości, zeli antybakteryjnych również... Mydlo można kupic w supermarkecie. Teraz jest to tylko okazja do spacerowania młodzieży i babek które nie wiedzą co zrobić z czasem.... Drogerie powinny być zamknięte! Dla bezpieczeństwa klientów i pracowników!

  • Ona 19.03.2020

    Nie widziałam by konsultantki miały rękawiczki ochronne to by pomogło w ich pracy. A przede wszystkim uchroniło przed klientami. Dbajmy o siebie wzajemnie. Może warto też pomyśleć o pleksi oddzielajacej od osoby powiedzmy zarażonej. Proszę o przemyślenie tego tematu przełożonych Firmy Hebe

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.