02.03.2020/10:02

HELIO to bakaliowy potentat, którego warto mieć na liście swoich zaufanych dostawców

8. Zdrowa marka HELIO i spójna komunikacja marketingowa

Bakalie są bardzo wdzięcznym tematem, a ich konsumpcja jest teraz w modzie. Bez wątpienia marka HELIO od lat aktywnie uczestniczy w kreowaniu rynkowych trendów, stąd wpisuje się pozytywnie w świadomości konsumentów. HELIO jest słusznie kojarzona z żywnością naturalną, mało przetworzoną i zdrową. Strategia marketingowa jest przy tym spójna i konsekwentnie realizowana. Co ważne HELIO istotnie wyróżnia się na tle branży inwestycjami w budowanie silnej i zdrowej marki w mediach, w tym TV, prasa, radio, outdoor, Internet i social media. Wartość realizowanych kampanii wyceniana była corocznie na kilkanaście mln zł. Silna marka HELIO i intensywne wsparcie marketingowe w mediach to zatem istotna przewaga konkurencyjna HELIO, ale też realna korzyść dla detalisty.

Popularność produktów HELIO potwierdzona została także wieloma prestiżowymi nagrodami przyznawanymi przez konsumentów, trendsetterów czy branżowych ekspertów, m.in. Złote Laury Konsumenta, statuetki Superproduktu Świata Kobiety, Medale Europejskie, Perły Rynku FMCG, czy tytuły Najlepszego Produktu.

9. HELIO to nie firma „krzak”, z którą współpraca niesie za sobą liczne dodatkowe ryzyka operacyjne, finansowe i prawne.

Jeżeli sklep szuka pewnego partnera, szczególnie na duże wolumeny dostaw, warto wziąć także pod uwagę sytuację finansowo-właścicielską dostawcy. Nieznany lub często zmieniający się właściciel albo zarząd to brak pewności w realizacji długofalowych założeń współpracy. Słaba kondycja finansowa partnera to podwyższone ryzyko, że do sklepu nie dotrą zamówienia na czas. Warto zatem podkreślić, że HELIO jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych, zaś od początku działalności (1992 r.) jej strategicznym właścicielem, a zarazem prezesem zarządu jest polski biznesmen - Leszek Wąsowicz. Dzięki wizji, konsekwencji i stabilnej strukturze właścicielskiej spółka realizuje wielkie przedsięwzięcia metodą małych kroczków, nie obciążając nadmiernie kondycji finansowej, a także nie zaskakując nagłymi zmianami w realizowanej strategii wobec jej odbiorców. Stabilna i transparentna pozycja finansowa, nienaganna opinia bankowa, a także stały polski właściciel to dla detalisty niepowtarzalne atuty HELIO jako stabilnego i pewnego dostawcy, który nie zaskoczy nagłą niewypłacalnością i brakiem możliwości realizacji dostaw w kluczowym sezonie.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

1 komentarz

  • HK 02.03.2020

    A ponadto znakomicie reagują na skargi klientów. Kupiłam kiedyś ich mak. Niestety, pełen był robaków. Napisałam do firmy maila. Błyskawicznie, mimo, że to był czas tuż przed Bożym Narodzeniem, odpowiedzieli, że nie jest to ich wina, produkty od nich wychodzące sa kontrolowane i prawdopodobnie stało się to u hurtownika lub w sklepie, a oni wpływu na sposób przechowywania nie mają, ale bardzo im przykro i przepraszają. Kilka dni później dostałam paczkę i to niemałą, pełną bakalii i suszonych owoców. I teraz już szukam torebeczek z logo Helio. Brawo!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.