Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.09.2015 / 20:45
StoryEditor

Herbaty na półce jesienią

()
Okres jesienno­‑zimowy to czas najlepszej rotacji herbaty. W niektórych kategoriach sprzedaż jest wtedy nawet o połowę wyższa niż latem. Koniec upałów to moment, w którym dobrze jest zmienić asortyment na półce.

1.Rozbuduj kategorię herbat smakowych

Przygotowania do jesieni zacznij od sprawdzenia tego, co jest na półce, i upewnienia się, że masz w ofercie herbaty ze wszystkich segmen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 16:02
StoryEditor
Żabka reaktywowała ofertę alkoholu przypominająca subskrypcję. Sieć broni się: "to nie abonament"!
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. Maciej Nowaczyk/mat. prasowe; zdjęcie ilustracyjne)

Do Żabki powróciła oferta, w ramach której klienci mogą od razu zapłacić za 24 piwa, a następnie odbierać je w sklepach w ciągu 20 dni od daty zakupu, np. po jednym piwie. Wywołało to oburzenie niektórych internautów, którzy zarzucają franczyzowej sieci przynajmniej przekroczenie niepisanej granicy w działaniach marketingowych. Sieć natychmiast ustosunkowała się do tych zarzutów.

Przypomnijmy, że już latem 2024 r. Żabka wprowadziła podobną ofertę, ochrzczoną w internecie mianem "piwonamentu", co nawiązywało do subskrypcji na kawę, nazywaną przez Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Klienci są już zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki. Nowe badanie
Wojna cenowa ”zmęczyła” Polaków (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Konsumenci nie postrzegają wojny cenowej między dyskontami pozytywnie, już tylko mniej niż co piąty wierzy, że taka rywalizacja Lidla i Biedronki jest dla niego korzystna - tak wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe, które przedstawiła Rzeczpospolita.

– Widać jasno, że konsumenci nie postrzegają wojny cenowej między dyskontami jako korzystnej. Mała liczba wskazań aprobujących wojnę cenową może sugerować, że choć klienci...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:58