27.09.2019/08:35

Herosi Innowacyjności – Grupa Eurocash nagrodziła 54 innowacje zgłoszone przez przedsiębiorców

Grupa Eurocash nagrodziła 54 innowacje zgłoszone przez przedsiębiorców, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji akcji „Herosi Innowacyjności”. Zdobyte przez nich dofinansowanie o łącznej wartości 1 mln zł zostanie przeznaczone na wprowadzenie innowacyjnych zmian w prowadzonych przez nich sklepach oraz ich otoczeniu.

„Herosi Innowacyjności” to kolejna edycja konkursu prowadzonego przez Grupę Eurocash, który skierowany jest do współpracujących z nią przedsiębiorców. Tytułowa innowacyjność rozumiana jest nie tylko przez pryzmat najnowszych technologii, ale przede wszystkim rozwiązań, które umożliwiają ciągły rozwój sklepów oraz podnoszenie satysfakcji klientów. 54 projekty charakteryzujące się takim podejściem wyróżnione zostały przez Grupę Eurocash nagrodami o łączonej wartości 1 mln zł – 1 nagrodą do 100 tys. zł, 3 nagrodami do 50 tys. zł i 50 nagrodami do 15 tys. zł.

Za sprawą „Herosów Innowacyjności” chcieliśmy dać przedsiębiorcom konkretne wsparcie finansowe, które umożliwiłoby im wprowadzenie w życie rozwiązań odpowiadających na zmieniające się wymagania klientów — mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu Grupy Eurocash. Zainteresowanie akcją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Odnotowaliśmy rekordową liczbę 661 zgłoszonych projektów, z których dzięki internetowemu głosowaniu klientów i wsparciu niezależnego jury, wyłonione zostały 54 zwycięskie innowacje. Każda z nich upewniła nas w przekonaniu, że współpracujący z nami przedsiębiorcy charakteryzują się ogromną kreatywnością oraz są świadomi zmian zachodzących w handlu. Stąd nagrodzone innowacje zakładały m.in. wyposażenie sklepu w sprzęt taki jak kasy samoobsługowe czy oświetlenie LED, umożliwienie zakupów online, a także zaoferowanie klientom nowych rozwiązań, takich jak np. kąciki gastronomiczne dodaje Dyrektor Marketingu Grupy Eurocash.

W ramach akcji „Herosi Innowacyjności” przedsiębiorcy mogli zgłaszać swoje pomysły w trzech kategoriach tematycznych – „Zmieniam świat lokalnie”, „Inwestuję w technologię” oraz „Stawiam na praktyczne rozwiązania”. Pierwsza z nich, której ambasadorką była Katarzyna Dowbor — dziennikarka i prezenterka telewizyjna — dedykowana była przedsiębiorcom angażującym się w życie lokalnej społeczności, którzy chcieliby wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu. „Inwestuję w technologię”, którą opiekował się Zbigniew Urbański — dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny — przeznaczona była dla osób, które podążają za nowinkami technologicznymi i właśnie taką innowację chcieliby wprowadzić w swoim sklepie. Ambasadorem ostatniej kategorii „Stawiam na praktyczne rozwiązania” był Przemysław Talkowski — dziennikarz biznesowy i społeczny. Skupiała się na projektach mających na celu usprawnienie pracy w sklepie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.