13.09.2017/10:27

Hipermarkety Bi1 wprowadzają program lojalnościowy i Kartę Jedyną

Od 6 września br. klienci hipermarketów Bi1, należących do firmy Schiever, mogą korzystać z nowego programu lojalnościowego i powiązanej z nim karty lojalnościowej (Karta Jedyna). Za dokonywane w sklepach zakupy będą zbierać punkty, które wymieniać będzie można na rabaty.

Każda złotówka wydana na produkty z działów spożywczych, działu drogeryjnego lub działu perfumerii w hipermarketach Bi1 oznaczać będzie jeden punkt dopisany na karcie. Punkty nie będą zdobywane za zakupy papierosów, e-papierosów, alkoholu, artykułów do początkowego żywienia niemowląt, ani za przedmioty służące do karmienia niemowląt.

Zebranie 600 punktów upoważni klienta do otrzymania 5 proc. rabatu podczas kolejnych zakupów w hipermarkecie Bi1. Również w tym przypadku liczyć się będą jedynie artykuły spożywcze, drogeryjne bądź perfumeryjne.

Dodatkowe punkty klienci zdobędą za przystąpienie do programu lojalnościowego (50 pkt) i z okazji urodzin (50 pkt). Oprócz tego uczestnicy programu, którzy posiadają Kartę Dużej Rodziny, jednorazowo otrzymają 50 punktów.

Studenci codziennie będą mogli liczyć na podwójne nabijanie punktów za wybraną kupno produktów z wskazanej przez Bi1 kategorii (zmieniającej się rotacyjnie). Podwójnie naliczane będą również punkty kobietom spodziewającym się dziecka, emerytom i rencistom.

Hipermarketowa sieć zamierza także przygotować specjalne oferty dla klientów, którzy korzystać będą z Karty Jedynej. O szczegółach tych akcji Bi1 informować będzie na bieżąco.

Program lojalnościowy Bi1 obejmuje wszystkie sklepy sieci w Polsce, to jest hipermarkety w takich miastach jak Białystok, Rzeszów, Bielsko-Biała, Czeladź, Wałbrzych, Legnica i Szczecin.

Przypomnijmy, że sieć Bi1 zadebiutowała na polskim rynku we wrześniu 2015 r. Powstała w wyniku przecięcia powiązań kapitałowych między Grupą Auchan a firmą Schiever Polska, co z kolei było następstwem decyzji UOKiK nakazującej odsprzedaż kilku przejmowanych przez Auchan hipermarketów Real od Grupy Metro. Auchan sprzedało je właśnie spółce Schiever.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.