31.08.2016/10:58

Hipermarkety ciągle ze spadkami sprzedaży

Pozytywny wzrost wartości sprzedaży o 1,3 proc. w I kw. 2016 r. dawał nadzieję, że hipermarkety w Polsce wychodzą na prostą. Niestety dane firmy Nielsen za II kw. br. pokazały kolejne spadki sprzedaży w tym formacie, tym razem o 0,7 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.