27.11.2020 / 14:50
StoryEditor

Hipermarkety kontratakują przed świętami. Walczą o klienta z dyskontami swoimi największymi atutami

Hipermarket sieci E.Leclerc w Warszawie (materiały własne)
Od początku pandemii sieci handlowe – działające w różnych formatach – podkreślają w swojej komunikacji, że zakupy w ich placówkach są bezpieczne oraz wdrożyły szereg zabezpieczeń, które mają śrubować wszelkie normy. Nie inaczej było w przypadku hipermarketów. Jednak te zaczęły komunikować też atut, który posiadają na wyłączność – ogromną powierzchnię, która ułatwia zachowanie dystansu społecznego. Duży format ponownie kusi też możliwością kupienia wszystkiego w jednym miejscu.

– W pandemii powierzchnia hipermarketów jest dużym atutem, ponieważ daje większy komfort zakupów poprzez lepsze dystansowanie klientów oraz unikanie kolejek, które mogą tworzyć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:38
StoryEditor
Pierwsza taka Żabka. Ruszył sklep w centrum handlowym ze strefą gastronomiczną i konsumpcyjną jak w McDonald‘s [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka, która rozbudowuje swoją ofertę gastronomiczną coraz mocniej, wykonała kolejny krok i otworzyła w poznańskiej Avenidzie sklep z bardzo rozbudowaną ofertą gastronomiczną. Klienci w tym miejscu poczują się jak w lokalu fast-food, bowiem strefie sklepowej towarzyszą dwie inne strefy: gastronomiczna i konsumpcyjna.

W lokalu z salą sprzedaży 102 mkw. części gastronomiczna i konsumpcyjna stanowią łącznie aż dwie trzecie powierzchni. Każda z trzech stref odróżnia się kolorystyką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 17:04
StoryEditor
Do Biedronki i Lidla wróciły piwne promocje, a do tego kiełbasa i przekąski. Majówka zapowiada się imprezowo
Reklama piwa na drzwiach sklepu Biedronka (Shutterstock)
Według sieci handlowych głównym hasłem tegorocznej majówki będzie grill. Biedronka, Lidl, Dino, Żabka, Netto i Delikatesy Centrum liczą na większą sprzedaż produktów typowo piknikowych. Powracają piwne promocje, na które biją się już niemal wszyscy operatorzy sklepów spożywczych.

6+6 gratis, 10+10 gratis, 12+12 gratis to jedne z najpopularniejszych ofert, które pojawiają się przed tegoroczną majówką. Chodzi oczywiście o piwo i napoje piwne, eksponowane w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 01:15