24.05.2018/14:04

Hiperpersonalizacja – doświadczenie zakupowe szyte na miarę

Konsumenci coraz częściej oczekują najwyższej jakości interakcji z markami, co sprawia, że ujednolicona komunikacja oraz obsługa klientów przestają wystarczać. Ustępują one miejsca działaniom zmierzającym do zapewnienia każdemu pojedynczemu klientowi unikalnych doświadczeń. Jak donosi Forrester, już 89 proc. przedsiębiorstw działających w sieci inwestuje w rozwiązania umożliwiające ich realizację.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.