15.03.2017/11:59

Holenderski właściciel portalu Pyszne.pl uważa Polskę za rynek strategiczny

Holenderski Takeaway.com, właściciel Pyszne.pl, to firma zarządzająca platformą do zamawiania dań gastronomicznych online. W raporcie rocznym za 2016 r. firma poinformowała, że na swoich rynkach wiodących – w Holandii, Niemczech, Belgii, Austrii i Polsce – posiada ok. 62% udziałów w całym rynku sprzedaży dań restauracyjnych online. Polska jest uważana za rynek strategiczny. Duże inwestycje w marketing mają przynieść znaczne wzrosty przychodów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • koka 28.05.2022

    AMERICAN DREAM,reklamy,reklamy,reklamy.....pepsi bez cukru

  • Dan 20.02.2022

    Dziadostwo , takie firmy oduczają podstawowych umiejętności gotowania w domu taka patologia rynkową tak samo jak glovo czy ząbki sklepiki z alkoholem i niczym

  • Eryk 27.06.2021

    Gdy chcę wydać kilkadziesiąt złotych na jedzenie, to zabieram żonę do restauracji, gdzie jest klimat i zostanę obsłużony, a nie zamawiam do domu, gdzie mogę sam coś upichcić, tylko po to, by dostać zimne danie w styropianowym pudełku w restauracyjnej cenie.

  • Centuś Krakoski 02.09.2020

    Super, dzięki wam i waszym prowizjom jedzenie na dowóz w Polsce wzrosło średnio o 20%-30%. Oszczędzając 3 minuty życia szukając jedzenia przez google muszę później płacić o 8-9zł więcej na które później pracuje jakieś 30 minut. Tak więc super deal. Mam nadzieję że ludzie zaczną sobie zdawać sprawę że to właśnie przez was ceny żarcia tak wystrzeliły w górę.

  • klient 04.03.2018

    Pyszne.pl ma najgorszą obsługę klienta. To niebywałe, że można być tak bezczelnym wobec stałego klienta w dzisiejszych czasach. Odcinają się od odpowiedzialności za swoje błędy. Przerzuciłem przez ten portal tysiące złotych i było kilka sytuacji, gdzie ewidentnie zawiedli z własnej winy i za każdym razem w odpowiedzi na zgłoszenie pomocy odpowiedź brzmi w stylu: "Radź sobie... pozdrawiamy.". Kiedy odpiszesz, że chcesz sprawę z nimi rozwiązać, to oni już po tamtej odpowiedzi, temat zamykają i olewają klienta kompletnie. Zrazili mnie tym kilkukrotnie i już tam nie zamierzam wracać. NAPRAWDĘ NIE POLECAM tego portalu, oszczędzicie sobie nerwów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.