15.12.2021/01:07

Idą święta, a Auchan zapowiada rozwój oferty pod marką własną Pewni Dobrego

Sieć Auchan Retail Polska w ramach świątecznej oferty mocno promuje produkty marki własnej pod logo Pewni Dobrego. Operator podkreśla, że wyroby notują dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i zapowiada dalszy rozwój tego asortymentu. Oferta produktów Pewni Dobrego została dodatkowo rozbudowana o sezonowe produkty świąteczne.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 15.12.2021

    Idą święta, a dostaw na północy Polski jak nie było tak nie ma i już nawet przestali obiecywać, że już niedługo. Masakra. Poznań, Kraków, Łódź, Katowice, Warszawa zrobione, ale Trójmiasto... to taka wiocha nad brzegiem morza, nie warto, prawda? I wszyscy się tu pchają nie wiadomo po co.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także