Ikea notuje 43-proc. wzrost sprzedaży w kanale e-commerce
Grupa Ikea opublikowała wybrane dane liczbowe za rok finansowy 2019, kończący się 31 sierpnia 2019 r. Łączna sprzedaż detaliczna sieci – obejmująca sprzedaż towarów i usług dla klientów – wzrosła o 6,5 proc., do kwoty 41,3 mld euro. Sprzedaż w kanale e-commerce skoczyła o 43 proc.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
27.09.2019
Ikea jest na czarnej liście za zmuszanie pracowników do hołdowania wstrętnej ideologii.
-
27.09.2019
Wszystko to dzięki tęczowym flagom, ja konsekwentnie dziękuję
8