09.05.2020/10:46

Ikea odrobiła lekcję z kryzysu

Prezes Ikea Polska Carolina García Gómez w rozmowie z businessinsider.com.pl opowiedziała o tym, czego nauczyła ją pandemia i co zrozumieli klienci.

„W bardzo krótkim czasie staliśmy się firmą w 100 proc. prowadzącą biznes online” - mówi w rozmowie z Business Insider Polska prezes Ikea w Polsce Carolina García Gómez. Tłumaczy ona, jak zmieniają się zachowania klientów i które nowe potrzeby zostaną z nami na stałe. „Z tradycyjnych salonów, kuchni, sypialni przekształciliśmy nasze domy w 24/7 restauracje, domowe biura i szkoły - Polacy w Ikei kupowali głównie meble do salonu, nowe łóżka, szafy PAX. Wzrosło także zainteresowanie asortymentem zmieniającym mieszkania w biura”.

Jak dodaje, IKEA w Polsce odnotowała pięciokrotny wzrost klientów online. Z drugiej strony pozwoliło to osiągnąć jedynie 50 proc. celu sprzedażowego.

„Pierwszy dzień po otwarciu sklepów przyniósł sprzedaż na poziomie zwykłej soboty. IKEA po kryzysie postawi na przystępność cenową. Choć portfele staną się cieńsze, to potrzeby i marzenia dotyczące wyposażenia wnętrz pozostaną takie same” – powiedziała Carolina García Gómez.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.