17.06.2020/20:05

Ikea otwiera Punktu Odbioru Zamówień w King Cross Praga

Ikea umożliwia odbiór mebli i akcesoriów wyposażenie wnętrz w nowo otwartym Punkcie Odbioru Zamówień Ikea w King Cross Praga w Warszawie. Skorzystają z niego mieszkańcy głównie takich dzielnic i miejscowości jak: Praga Południe, Wawer, Wesoła, Rembertów oraz Otwock czy Józefów.

Sieć przekonuje, że to kolejny krok, który sprawia, że produkty Ikea są na wyciągnięcie ręki. Można je zamówić za pośrednictwem strony ikea.pl i odebrać w centrum przy ul. Jubilerskiej. Opłata to 29 zł. Punkt otwarty jest od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe od 9 do 21.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy Ikea uruchomiła dziewięć nowych Punktów Odbioru Zamówień. Dzisiaj jest ich już razem 17 w całej Polsce, a planowane są kolejne otwarcia. Pozostałe miejsca odbioru zamówień internetowych dla klientów Warszawy i okolic to m.in.:

- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA  Targówek
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Janki
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Blue City
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Wola Park

Ikea zapewnia również bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych, które są dostarczane bezpośrednio do domów klientów. Dodatkowo umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Osoby, które potrzebują dobrze zaprojektowanych mebli oraz pomysłów na urządzenie własnego biura mogą skorzystać z usług Ikea dla Firm.

- W trakcie czasowego zamknięcia sklepów stacjonarnych dla klientów, Ikea odnotowała pięciokrotny wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Teraz, po ponad miesiącu od ponownego otwarcia, zainteresowanie tym kanałem sprzedaży nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecna sytuacja kształtuje w nas, konsumentach nowe nawyki zakupowe, które mogą zostać z nami na dłużej. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość. Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i dające oszczędność czasu – mówi Aneta Gil, liderka ds. komunikacji zewnętrznej w Ikea Retail w Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.