Ikea Polska notuje rekordowe wyniki sprzedaży. Kanał online rośnie jak na drożdżach
Mimo restrykcji związanych z pandemią koronawirusa osiągnęliśmy w roku finansowym 2020 rekordowe wyniki sprzedaży. Wzrosła popularność naszego serwisu online i jego udział w łącznej sprzedaży – informuje Karin Sköld, prezeska Ikea Retail Poland.
– W roku stojącym pod znakiem pandemii, gdy życie domowe stało się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, znaleźliśmy nowe metody docierania do naszych klientów, a także wspierania lokalnych społeczności. Pragnę podziękować wszystkim pracownikom Ikea Polska za ich zaangażowanie i przedsiębiorczość, pasję i niestrudzone wysiłki. Mamy z czego być dumni – zapewnia Karin Sköld.
W roku finansowym 2020 Ikea Polska osiągnęła rekordową sprzedaż w wysokości 4,6 mld zł – oznacza to wzrost o 2,6 proc. w stosunku do poprzedniego roku.
Odwiedzalność portalu ikea.pl wzrosła o 30 proc. – liczba odwiedzin w ciągu roku wyniosła 154 mln. Sprzedaż w kanale online także znacząco wzrosła – obecnie e-commerce odpowiada już za 20 proc. sprzedaży ogółem. To dwukrotnie więcej niż przed rokiem.
W 2020 r. sieć uruchomiła w Polsce 17 punktów odbioru zamówień online.
W ramach wsparcia osób najbardziej dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa spółka Ikea Retail Poland przeznaczyła 4,5 mln zł na cele charytatywne. Firma podkreśla także swoje zaangażowanie na rzeczy zrównoważonej gospodarki i zapewnia, że czyni duże postępy na drodze do celu, jakim jest osiągnięcie pozytywnego wpływu na klimat do 2030 r.
0 komentarzy
-
HANDEL I DYSTRYBUCJA
18