31.05.2019/11:15

Indusi kupują coraz więcej w... polskich sklepach internetowych

Zakupy dokonywane z Indii w polskich sklepach internetowych wzrosły w ubiegłym roku o 200 proc. - wynika z analizy przeprowadzonej przez DHL Express na podstawie liczby wysyłanych paczek. Firma nie zdradza jednak, czy chodzi o ujęcie wartościowe czy ilościowe, oraz jaka była baza.

W komunikacie czytamy, że choć co trzeci Indus nie ma dostępu do internetu, to jednocześnie już co czwarty mieszkaniec Indii kupujący przez internet korzysta z oferty zagranicznych sklepów internetowych. Ponadto najnowsze analizy wskazują, że do 2026 r. wartość indyjskiego e-commerce będzie czterokrotnie większa niż w 2016 r. i wyniesie aż 200 mld dol. Transgraniczny rynek e-commerce w 2017 r. odpowiadał za 16,8 mld dol., notując rok do roku wzrost wartości o 85 proc.

Według informacji podanych przez DHL, dominujące kategorii e-commerce w Indiach to dzież i elektronika, ale w najbliższym czasie szybko rozwijała będzie się również sprzedaż mebli, produktów dziecięcych, a także książek. Gorące okresy zakupowe w Indiach mają miejsce głównie w drugiej połowie roku, w szczególności w sierpniu (Rakhi Festival), na przełomie października i listopada (Dussehra, Diwali Festival), a także przed świętami Bożego Narodzenia.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • dyzio 04.06.2019

    ...jak Indusi to i Hamerykany. hahahaha

  • polo 01.06.2019

    Indusi? A kto to? Chyba Hindusi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.